Uitgerekend oktober 2018

Ja wij twijfelen ook om de NIPT test te doen, bij ons in de familie komt ook nks voor, maargoed dat zegt niks, mijn vriend wil het wel, ik vind het erg spannend om dat te doen, ik las namelijk ook dat er dan dingen uitkomen wat soms helemaal niet waar is. ook ergens op het forum hier gelezen. 

Wij hebben volgende week donderdag 8 maart (dan 7 weken en 4 dagen zwanger) onze eerste echo. Ik ga dan informatie vragen van de verloskundige. 
En ik ga mijn twijfels uitspreken etc. ik heb er wel een goed gevoel bij dat ik van hun de juiste uitleg krijg en daarna ook zelf een goeie keuze kan maken. 

Spannend, allemaal op naar heel veel mooi echo's. 

Mijn vriend en ik willen de combinatietest of de NIPT test wel doen. Al weet ik nog steeds niet precies wat het verschil er tussen is. Dat willen we de volgende keer duidelijk uitgelegd krijgen.
Natuurlijk is zo een test spannend, maar de meesten laten het inderdaad doen.. ik denk er zelf zo over; stel, het kindje is gehandicapt en dat komt uit de test, dan kun je je er in ieder geval op voorbereiden. Want ik denk dat ik, ook al zou ik weten dat er iets mis is met het kindje, het nooit weg zou laten halen.. kan ik persoonlijk niet over mijn hart verkrijgen denk ik. Maar ik ben van nature een redelijke controlefreak en wil het gewoon weten..

Hallo dames!
eindelijk na 12 maanden, mag ik ook zeggen dat ik zwanger ben!
wij verwachten 24 oktober een wondertje, na eigen berekening. 

Ik vind het allemaal zo spannend. Wij krijgen 5 maart al de eerste echo. Dan ben ik bijna 7 weken zwanger. Best gek want ik lees hier dat de meeste echo’s pas veel later zijn!
Leuk om me te lezen met aanstaande mama”s!

(5+6 wkn)

Jullie  krijgen allemaal bij de eerste echo informatie erover.  Tegenwoordig kunne ze verder onderzoeken en weten ze bijna precies  wat een kindje heeft. Dus mis hebben kan maar tegenwoordig bijna niet meer

Hallo dames,
ik ben nu ook 7+ 1 weken zwanger. Afgelopen zaterdag echo gehad en kloppend hartje gezien! 
Volgende week dinsdag naar gynaecoloog en dan krijg ik weer een echo. 
Ik word alleen gek van mijn stomme onzekerheid... symptomen gaan af en aan en ook daar word ik onzeker van. Hopelijk zijn we snel een weekje verder ?

Hoi gebruiker 10065023, ik ben vandaag precies 7 weken zwanger en 4 dagen geleden een kloppend hartje gezien op de 1e echo. Maar ik ben ook erg onzeker. Gisteren en vandaag bijna geen klachten gehad, alleen zijn de zijkanten van mijn borsten iets gevoelig en rommelt mijn buik wat. Terwijl ik in week 4, 5 en 6 last had van mijn buik, opgeblazen gevoel, misselijkheid, extreem moe zijn.... en nu al een paar dagen niet. Ik probeer maar gewoon positief te denken....

Terug
Bovenaan