Uitgerekend oktober 2018

ik ben nu 5 weken zwanger en rond 29 oktober uitgerekend volgens eigen berekening.
zwanger geworden in de 2e maand nadat ik gestopt was met de pil dus ook lekker snel? kan het nog steeds niet geloven... ik heb beetje menstruatie achtige pijn, opgezette buik en heel gevoelige borsten.
ik vind het wel heel spannend en vind het soms ook erg moeilijk om de gedachten dat er nu nog zoveel fout kan gaan uit mijn hoofd te zetten :(
hebben meer mensen hier last van en wat doen jullie eraan? 

Hoi dames,
Gisteren een kloppend hartje gezien op de echo. Jeetje dat vonden we toch wel bijzonder. Vandaag te horen gekregen op mijn nieuwe werk dat ik gewoon kan blijven, laatste dag van proeftijd. 
Goed nieuws hier gelukkig. De kleine bloeding die ik met 5 wk heb gehad was niets ergs en ook de krampen stellen niets ergs voor. Wat een opluchting en durf steeds blijer te zijn. 
Groetjes HaBe

Hier ook weer een goede echo!? Vorige week het hartje al zien kloppen, en vandaag weer! Ook was het een stuk gegroeid.
Heeeeel blij!

Wat fijn Frum2018!
Zojuist is hier iemand van “Moeders voor Moeders” geweest. Mijn hcg waarde was nog steeds mooi hoog :) ik start volgende week en dan t/m 5 mei, als ik 16 weken zwanger ben. Heb een leuke baby badcape gekregen als cadeautje, zo lief!
Precies over 1 week hebben wij de 2e echo.. met 8,5e week.. ben zo benieuwd.. hoop echt dat dan nog steeds alles goed is.

Hoi alle mommy's to be,
Ik ben 30 oktober uitgerekend volgens eigen berekeningen.
Me allereerste kindje, dus best spannend. 
Bij 8 dagen overtijd en springende borsten maar even een test gedaan, en ja hoor alle 3 waren duidelijk 2 dikke strepen. 
Iemand leuke tips of opmerkingen?
Ben nu iets meer dan 5 weken, volgende week de eerste afspraak bij de vk,
Groetjes allemaal!

Hee dames,
Ik heb even een vraagje!
Ik ben nu 7w 1d zwanger.
Gisteren verloor ik opeens veel helderrood bloed maar zonder krampen! Heb gelijk de verloskundige gebeld en mocht langs komen. We hebben een inwendige echo gehad en tot ons grote verbazing was alles goed met een kloppend hartje! Vandaag nog een beetje bruinige slijm. Nu maak ik me nog steeds erg zorgen dat het alsnog fout gaat... 
Wie heeft er ook zoiets meegemaakt?

Hoi JessicaCat,
Ik heb 2 weken geleden hetzelfde meegemaakt, ik kreeg een bloeding in de wachtkamer van de echopraktijk! Gelukkig gelijk kunnen kijken en we zagen gelijk een kloppend hartje. De bloeding was waarschijnlijk van het innestelen. Zo’n 3/4 dagen erna nog wel bruinverlies gehad. Een week later weer een echo gehad en daarop was weer alles goed! Het hoeft dus niet iets slechts te betekenen! :) 

@Boerenmama,
Ik zou graag lid worden van de facebookpagina, maar deel liever mijn e-mailadres niet hier. Zou het ook op een andere manier kunnen? 

Liefs!

@Frum2018 wat vervelend zeg! Gelukkig is alles goed met jou en de baby! Ik heb ook geen bloed meer gezien gelukkig gisteren alleen met plassen een beetje bruinig slijm maar dat is nu ook verdwenen. Aangezien de echo goed was ga ik er maar vanuit dat het een gesprongen ader of iets is! Ik heb dinsdag weer een echo dus die vind ik nu spannender als eerst haha!

Terug
Bovenaan