Uitgerekend oktober 2018

Hè dames. Ik ben nu 8+1 weken zwanger. Morgen heb ik mijn 2e echo. Vind het echt enorm spannend. En al helemaal omdat ik sinds gisteren de griep heb. Flinke koorts en spierpijn/kramp in mijn rug. Hoop dat het geen kwaad kan en we morgen opnieuw een mooi kloppend hartje zien en dat ons kleintje weer gegroeid is. Ik ga er wel vanuit en blijf positief. Ik wilde geen paracetamol nemen voor de griep, maar omdat de koorts niet minder wordt en ik geen oog dicht doe heb ik net toch 2 paracetamols genomen van 500 mg, natuurlijk zonder codeine of coffeine. Die koorts aanhouden is natuurlijk ook niks....

Hoi Allemaal, 
Ik ben zwanger van mijn tweede kindje en op 4 oktober uitgerekend. De eerste echo hebben wij gehad en dat was echt wel weer spannend. Zo ontzettend mooi een hartje te zien kloppen. Toen ik dat zag dacht ik, yes het is echt waar. 
Mijn zoontje van 4 en half weet het inmiddels ook en is nu al een trotse grote broer. 22 maart de 12 weken echo, nu al zin in. 

Helaas slecht nieuws hier. Na een eerste goede echo op 8+5 dagen, gisteren op 11 weken geen kloppend hartje meer mogen zien. Met 10+2 is het helaas gestopt. Een missed abortion dus. Nu afwachten of het vanzelf op gang komt en dinsdag naar de gyneacoloog.. mijn hart is gebroken.. 

oooow neeeee Angelllll, wat een verdriet!!!
Echt een verschrikkelijk bericht, tranen staan in mijn ogen!
Heel veel sterkte met dit grote verlies!
Dikke knuffel!

Terug
Bovenaan