Uitgerekend oktober 2018

@De  mijn nod was 21-1  en heb de eerste keer getest op 17-1 
En die was negatief  dus veel te vroeg 
Maar de een maakt meer hcg hormoon aan als de ander of eerder als de ander
Eeen meisje die ik ook via hier ken testen pas 9 dagen  naar haar nod positief   derest ook allemaal negatief 
Dus zolang je niet bloeit alleen maar een goed teken.
In mijn borsten had ik ook steken en het leek net of ik blauwe plekken  boven  op mn borst had. Dus dat zijn de aders
En de tijd van woensdag  op zondag had ik ook echt menstruatie buikpijn. Net als dat ik normaal ongesteld  zou worden  

En ik had kleine steekjes links in mn onder buik
Moet zeggen die dagen maken je echt onzeker. Maar deze dagen  waar  ik nu in zit wachtend  op mijn eerste echo  zijn helemaal killing. Vooral als je even geen symptomen hebt. Liefst wil je het de hele tijd voelen dus maakt het je onzeker als je even niks voelt.
Ik hoop echt dat je positief  test. Maar kzou echt wachten op  1 dag naar je nod 

Oh en nog 1 symptoom wat ik had een week voor mn nod en nu nog steeds
 Ik heb zoooooonnnnn ontiegelijke honger heel de tijd en vreet mezelf  achterover haha
Wel veel gezonde dingen hoor  anders kan ik het er allemaal weer af eten straks .
Maar als ik gegeten had en heb naar een half uur stik ik weer van de honger.
En ook indd die waterige afscheiding. Heel anders als de.normale afscheiding  die ik had

Gefeliciteerd!
Mijn symptomen leken erg op dat ik ongesteld moest worden.
Buik steken en erg pijnlijke borsten. 2 dagen over tijd getest zwanger. 
Ook ik heb continu honger en sinds vanmorgen met lage rug pijn opgestaan. 
Hebben jullie dat nu ook Nog? Steken in de buik?

Gefeliciteerd allemaal!
Vanochtend en gisteren een positieve test in handen dus volgens mijn berekeningen ook begin oktober uitgeteld. Het is onze tweede kindje, we hebben al een baby van 9 maanden dus dat wordt druk in oktober ;-)

#oudersvannu waarom staat hier nu mijn voor en achternaam?! Ik wil het natuurlijk nog niet wereldkundig maken dus had extra een andere username gekozen. Kan iemand mijn reactie svp verwijderen.. als ik op bewerken klik gaat dat niet meer.

Gefeliciteerd allemaal! Ik mag me ook bij de club aansluiten. 
Hopelijk verwelkomen wij ons eerste kindje rond 2 oktober.
2 test gedaan die beide vrij snel positief uitsloegen. Zo bijzonder!
 Mijn borsten doen ontzettend zeer. Slapen op mn buik is al geen optie meer. Ook ben ik misselijk en moet ik de hele dag door kleine beetjes eten om te zorgen dat ik niet overgeef! 
En die hormonen!! Jeetje had niet verwacht dat je daar zo vroeg al last van kon krijgen. 
Het geborrel in mn buik vind ik erg spannes. Telkens bang dat het misschien toch niet goed gaat. 
19 feb hebben we de eerste echo! 
Hoe is het met jullie hormonen??

Terug
Bovenaan