Uitgerekend oktober 2018

@Inkymommy Jij ook gefeliciteerd en welkom! En wat stoer dat je het alleen gaat doen!
@I-xx Leuk!! Kunnen we samen aftellen! Maar wat duurt het nog lang he? Ik word ook helemaal gek van al die nare verhalen.. wil ze niet lezen, maar ik lees ze toch pff..
@Wonderful Dankjewel voor de tip! Het is meer dat ik misselijk ben van de vermoeidheid, maar ik vind gemberthee erg lekker dus dat drink ik sowieso! Ik geloof dat het pittig was, een dreumes van 1,5 en een baby.. Mijn zoontje scheelt als alles goed gaat 22 maanden met de nieuwe baby. Net geen 2 jaar dus, maar ik ben wel een beetje bang voor hoe zwaar ik het ga krijgen. Vond de 1e in het begin ook erg pittig omdat ik zoveel last van mijn hechtingen en hormonen had. En hij had ook nog eens verborgen reflux. Maar uiteindelijk komt het wel goed haha!

@Inkymommy Heel veel succes en plezier nog bij de vk!
@SHB Duurt nog lang he? Wij de 20ste! Hoop zo dat alles goed gaat!
@Felice2014 Welkom en een voorzichtige gefeliciteerd meid! Dit was voor ons ook de 2e ronde voor ons 2e kindje! Mijn zoontje is nu 14 maanden. En ik had ook in het begin hele lichte streepjes! Stom he! Ben jij er ook weer zo mee bezig ondanks dat het je 2e is?
@Wonderful Beterschap met je dochter! Ik probeer echt te genieten maar durf nog niet echt..

Goedemorgen!
Na afgelopen weekend een heeeeeeeel licht bijna niet zichbare streep op de action early test vandaag een nieuwe test gedaan. Ik heb nu een goed zichtbare streeep en bij CB de uitslag 'zwanger'. Ik gok dat ik 5 of 6 oktober ben uitgerekend. Bizar spannend en leuk. Ik ben zwanger van ons tweede kindje en kan het bijna niet geloven!
Leuk om hier met elkaar mee te leven in deze spannende en mooie tijd. 

@Inkymommy, ben erg benieuwd hoe de echo ging? Hopelijk goed nieuws en in ieder geval een zwangerschap zichtbaar.

Ik kan het ook nog niet echt geloven. Ik heb pas op 27 februari de eerste echo, dus ik moet echt nog even geduldig zijn. Lastig hoor!! Ik ga proberen niet teveel horror verhalen te lezen en wil deze zwangerschap positief blijven.

Terug
Bovenaan