Uitgerekend oktober 2018

<p>Hallo allemaal! </p><p>Ik kan zo gauw geen topic vinden voor zwangeren die in oktober zijn uitgerekend. Er zal wel een FB groep zijn maar dat heb ik niet dus daar kan ik niet bij .</p><p>Ik ben inmiddels 39 weken zwanger van een meisje! 6 oktober ben ik uitgerekend.. Het wordt nu wel allemaal wat zwaarder, slapen lukt niet zo, pijn in mijn liezen en voel me fysiek enorm beperkt. Naast zwaarder wordt het nu ook wel heel spannend! Vandaag had ik met tussenpozen last van een zeurend gevoel in mijn onderbuik (voorweeën?) en af en toe wat pijn in mijn onderrug.. Wie weet komt ze nu snel!!</p><p>Zijn er meer bijna uitgerekend? Ik zou het wel leuk vinden om wat te kletsen over de laatste week(jes)...! </p><p>Ik hoor het graag!</p><p>Gr. L</p>

Leuk dit! Toevallig dacht ik er net aan om een topic te starten om de laatste loodjes te delen. Ik ben 16 oktober uitgerekend van een zoon. Wellicht leuk om met meerdere oktober 2018 dames een appgroep te starten? Communiceert net wat makkelijker ?

Hoi AnnMomtobe,
Ik dacht, ik wacht het even af maar de opkomst valt inderdaad een beetje tegen ?
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe gaat het tot nu toe? Al klaar met alle voorbereidingen? Ik ben vandaag 39 + 1 en begin nu wel erg nieuwsgierig te worden naar ons meisje.. 
Gr. L.

Qua spullen e.d. ben ik er helemaal klaar voor. Mentaal gezien nog niet haha. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er straks een kleintje is die van ons is en dat ons leven nooit meer hetzelfde is... heel onwerkelijk. Ik heb zelf het idee dat hij rond de 41 weken pas komt, maar je weer maar nooit ?. Ben jij er klaar voor en/of mee? ☺ Ik houd trouwens momenteel verschrikkelijk veel vocht vast. Drink heel veel, maar gaat in verhouding erg weinig uit ?

Ja, hier ook uitgerekend in oktober, de 18e. Ben er bijna helemaal klaar voor, nog even de laatste hand aan het geboortekaartje leggen en het huis een beetje aan kant maken. 

Terug
Bovenaan