Ah kijk, toch nog wat meer dames! Leuk!
Ik ben er inderdaad inmiddels wel klaar voor en mee, het is nu niet zo heel leuk meer
Ons meisje was nog niet helemaal ingedaald maar ik heb het idee dat dat nu wel het geval is. Ik heb gisteren een zeurend pijn gehad in onderrug, steekjes in liezen en iets wat nog het meest lijkt op menstruatiekrampen. Ik had eigenlijk een beetje de hoop dat die indalingsweeën over zouden gaan in ontsluitingsweeën vannacht, maar helaas, ze zit er nog.
Het is inderdaad wel een bizar idee, dat er dadelijk een derde bij is in onze relatie. Ik vond het bij de drukkerij heel vreemd om de naam al door te geven, alsof het toen wat echter werd! Heel apart. De co sleeper staat al een tijd naast ons bed en de box ook al in de woonkamer. Het is nu echt wachten, ik onderneem ook niet zo veel meer. Ook vanwege dat ze nog niet was ingedaald, als dan de vliezen breken moet ik eigenlijk direct gaan liggen en dat lijkt me niet zo fantastisch als ik boodschappen aan het doen ben ?
AnnMomtobe vervelend dat je zoveel vocht vasthoudt.. goed veel met je benen omhoog! En veel wandelen /zwemmen schijnt ook goed te werken .
MarloesN heel herkenbaar, ik heb nu het hele huis aan kant en hou dat een beetje in stand... Maar ik blijf dingetjes zien, echt bizar die nesteldrang. Gisteren alle radiatoren gepoetst. Heb onlangs een handstoomreiniger gekocht dat werkt ook geweldig. Mijn man vond dat ik er een beetje in door sloeg maar ik geef de hormonen maar gewoon de schuld. En het is wel heerlijk om dan 's Avonds op de bank in zo'n schoon en opgeruimd huis te zitten met de kaarsjes aan..
Bananenmaan ja die topic heb ik ook gezien, maar volgens mij zijn zij toen verder gegaan op Facebook. Ik vind het wel apart dat er verder helemaal niets is voor oktober, zijn er dan maar zo weinig uitgerekend in deze maand.. Fijn, nu verlof! Lekker cocoonen! Dat voelt voor mij al eeuwen geleden, haha. Ik heb vorige week de laatste cursusavond Samen Bevallen gehad dat was ook wel even een mijlpaal. Iedereen die elkaar dan succes wenst.. Het komt wel erg dichtbij.
Ik heb wel het idee dat het een goede overgang is, de hele zwangerschap is voor mij de bevalling iets geweest wat ik wel spannend vond. Maar nu het zwaarder wordt weegt dat spannende niet meer op tegen de ontmoeting met je kindje en het einde van die zwaardere laatste weken buik met je mee zeulen.
En inderdaad, geniet er allemaal nog even van!!
Gr .Liselot