Uitgerekend oktober 2018

Anne,
Gefeliciteerd met jullie kleine mannetje. Heel veel geluk!
Debbie,
wat vervelend! Waarom wordt het dan een keizersnede en geen gewone inleiding?

[quote quote=10125275]Waarom wordt het dan een keizersnede en geen gewone inleiding?[/quote]
Plannen gewijzigd ivm planningsconflict op de OK. Vrijdag keizersnede.
Ik ben bij mijn vorige bevalling na volledige ontsluiting en dik een uur persen alsnog voor een keizersnede op de OK beland. En heb deze zwangerschap de keuze gekregen ofdat ik weer een keizersnede wilde. Dit wilde ik perse niet(tenzij medisch noodzakelijk), mar merk nu gewoon dat mijn lichaam op is. 
Ivm eerdere keizersnede mogen ze mij enkel inleiden door vliezen te breken omdat de kans anders te groot wordt dat mijn litteken scheurt. Dus vandaar.
Dus hebben we straks op de 25e okt een zoon jarig en de 26e okt een dochter.. ?

Hallo allemaal 
Ik heb laaste prikpil gehad 21 juli en ik ben in 19 oktober gestopt met prikpil en hoelang duur het dat je ongesteld word en ik heb kindwens met me vriend samen en ik wil zwanger worden 

Debbie, gezellig! Mijn moeder, een van mijn zusjes en ik zijn binnen 10 dagen jarig, was lekker makkelijk: 1 groot kinderfeest en alle familie in 1x haha. En dat zusje heeft haar man én onze opa hun mooiste verjaardagscadeau gegeven: een dochter resp achterkleindochter. Ik was zelf rond deze dag uitgerekend dus een vierde verjaardag kon er naar ons inzicht ook wel bij, alleen denkt de onze daar dus anders over :)
Gebruiker10095324: ik denk dat je op een verkeerd draadje bent aangehaakt, wij zijn allemaal óf bevallen óf nog de laatste week aan het wachten tot de baby er is. Heb geen ervaring met de prikpril, maar ik heb gehoord dat het 3-6 maanden kan duren voordat deze is uitgewerkt. Maak voor deze vraag even een nieuw draadje aan zou ik zeggen.

Ik ben inmiddels bevallen van een prachtige dochter! Fem ?
Ze hebben afgelopen vrijdagochtend mijn vliezen gebroken en binnen 5,5 uur was ze er. Erg heftig zo snel, maar wat een enorm wonder!  

Hoi Debbie het was zo druk. Gefeliciteerd met je mooie wonder. Onze zoon inmiddels 3 maanden gezond en wel.

Groetjes mamaaa

Terug
Bovenaan