Uitgerekend oktober 2018

@Habe, ik moet heel erg lachen om die Dyson. Hier namelijk precies hetzelfde. Het is uiteindelijk een Philips maar vergelijkbaar met de Dyson geworden en ik kan niet wachten totdat hij bezorgd wordt ?. En dat van die wasmand is ook erg herkenbaar. 
Spannend om de 40 weken aan te tikken! Ik zit nu op 38.4 en denk zelf dat hij pas met 41 weken komt. Toch merk ik dat ik nu constant in een: is dit het? Fase zit. Hebben jullie dat ook? Energie is verder nog steeds erg wisselend, maar ik ben het in ieder geval nog niet zat. Wel lastig in te schatten wat je deze komende dagen wel/niet kunt en wilt gaan doen. Ik heb besloten alles maar lekker per dag te bekijken en mezelf nergens toe te verplichten, dat geeft al rust...
Succes allemaal!!!

Oh wat spannend gebruiker 100066454. De 40 weken grens! Dan is het echt aftellen natuurlijk. En ik vond het de afgelopen dagen helemaal niet meer leuk. Super klaar mee en dat terwijl ik de 40 weken nog niet eens aangetikt heb! Gelukkig de positiviteit weer terug gevonden en nu weer van dag tot dag zoals annmomtobe ook schrijft.
Afgelopen vrijdag bij de controle inwendig onderzoek gehad en helaas zit alles nog goed dicht. De kleine man heeft er nog geen zin in. 
Heb me nu helemaal ingesteld dat ik zeker nog een week door moet, voelt wel beetje als moeten op het moment?
En dan ineens vannacht wakker door regelmatige krampen, nu na 3 uur zwakt dat weer af en denk ik dat er niets gebeurd. Zeker herkenbaar die fase 'is dit het'
Succes dames, iedere dag is er weer eentje dichterbij het einde?

@Habe, gek ik is dat hè, het kan per dag totaal omslaan. Hoe zijn jullie nachten? Ik hoef er gelukkig nauwelijks uit om te plassen, hoogstens 1 keer. Maar ik snurk wel als een ouwe vent hahahhaha. Hopen dat dit na de bevalling weer verdwijnt ?. Was dit voor het eerst dat je een inwendige controle had? Dat heeft ze bij mij (nog) nooit gedaan. 

Hoi dames, 
Leuk om jullie ervaringen te lezen.
Ik ben nu 38+1 en ben 21okt uitgeteld van ons 2e kindje.. Eerder geen behoefte gehad om deel te nemen aan een forum. Maar merk nu dat ik gewoon ervaringen wil delen.. en even ongegeneerd wil kunnen klagen.. mag wel toch??
Tis echt drama hier.. kan niet op of neer door de bekkenpijn en vanwege eerdere keizersnede willen/kunnen ze niet inleiden... pfffff 
Sorry voor mijn geklaag volgende bericht is positiever!! Beloofd ;)
Succes Dames

Hi Debbie88, vervelend dat je er zo doorheen zit. Als ik het goed begrijp is de bedoeling om vaginaal te bevallen en dus gewoon af te wachten?
Hoe is het met de andere dames? Is er al iemand bevallen? Ik ben zoo benieuwd!!

Dag dames!
Nou, vandaag 40+2 en nog niets. Ik had zo in mijn hoofd dat het rond week 39 wel zou gebeuren dat het nu een beetje vreemd voelt. Er kan zomaar nog anderhalve week overheen gaan! Ze is vrij rustig op het moment, ik iets minder. Nog steeds enorme nesteldrang en hormonaal ook wel weer lekker druk .
Vervelend, Debbie, die bekkenpijn! En tuurlijk mag je klagen ? we zitten allemaal in een vergelijkbaar schuitje. Ik heb sinds gisteravond ineens last van rusteloze benen, wat is dát super irritant zeg! Amper kunnen slapen.. vanmiddag maar even met de benen omhoog. Schijnt goed te helpen. Ik ben verder veel aan het wandelen en af en toe heb ik harde buiken. Maar allemaal niet pijnlijk. A.s. woensdag heb ik weer een afspraak bij de VK. Ben benieuwd of ze dan ook gaat kijken of ik al ontsluiting heb! 
Ik krijg inmiddels ook commentaar bij de supermarkt van de caissière. Is de baby er nu nog niet? Wel lief bedoeld. 
De dagen vind ik overigens wel zwaarder worden. En ze duren zo lang. Moeilijk soms om positief te blijven inderdaad.
Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat!

Gr . L

Haha ik kreeg vandaag al appjes of alles nog rustig was... ben pas 38+1..
Bij mijn 1e kindje ben ik bij 41+3 ingeleid en uiteindelijk 41+4 savonds bevallen met ks. Het is nu idd de bedoeling om via de natuurlijke weg(lees: vaginaal) te gaan bevallen. Maar ik denk steeds vaker aan een ks. Vind het zo moeilijk om t niet te weten wanneer en wat. Ben vooral heel bang dat ik dadelijk na weet ik t hoelang alsnog een ks krijg, net als vorige keer.. dan begin ik er liever uitgerust(voor zover dat kan) aan.
Ik ga donderdag nog maar eens een goed gesprek aan met de vk... ben benieuwd! 

Succes dames ?

Hai ik ben 20 oktober uitgerekend van een jongen?
Leuk dit, zo benieuwd wat jullie voelen. Ik heb al een weekje alleen savonds ongesteldpijn en nu sinds zaterdag ongeveer heel de dag. Maar het zet maar niet door! Zo spannend.. jullie al tekenen van een bevalling? Ik weet het dus niet zeker hihi
Voelen jullie je verder nog goed? 

Terug
Bovenaan