Uitgerekend oktober 2018

[quote quote=10122720]Ze gaan pas echt actie ondernemen bij de 41 weken[/quote]
Wat vervelend Debbie, het klinkt als een spannende ochtend. Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent :( 
Ik was gister ook bij de VK en die willen aanstaande dinsdag met 40.2 een inwendig onderzoek doen om te kijken of ik dan misschien gestript kan worden. Als dat niet zo is dan komen ze met 40.5 of 40.6 een keer bij me thuis om het nog eens te proberen en anders moet ik vanaf 41 weken om de dag naar het ziekenhuis om een CTG te maken.
Vind het allemaal maar spannend klinken, heb liever dat ze vanavond gewoon komt! 
[quote quote=10122424]Morgen ga vk weer proberen te strippen, lukte vrijdag nog niet ben benieuwd![/quote]
Is het strippen bij jou gelukt?

Ik ben nu 39+6, ik voel me op zich nog steeds prima, zolang ik me maar een beetje rustig hou, haha. Gisteren nog wat keukenkastjes uitgesopt, dat stond eigenlijk al weken op mijn todolijst (net zoals heel veel andere dingen) en 's avonds nog wat hout geschuurd (zijn bezig een oldtimer om te bouwen naar camper), toen was ik wel helemaal kapot ja. Maar van mij mag de baby toch wel komen, ben erg benieuwd hoe ons kleine schoppertje eruit ziet en is. 
Ik hoop zooo niet ingeleid te hoeven worden, ik heb maandag weer controle warbij inderdaad gegeken gaat worden naar de mogelijkheid te strippen. Hopelijk kan dat en geeft het wat resultaat, anders donderdag naar het ziekenhuis voor controles en gesprek over inleiding. Hopelijk kunnen we die afspraak tegen die tijd afzeggen ;) 

Ah Debbie wat stom zeg! En wat een spanningen.. aan de andere kant wel fijn dat alles nog in orde is bij je. Maar beetje flauw dat ze niet willen strippen.. miss lekker wat afleiding zoeken(makkelijker gezegd dan gedaan sorry..)
Zou fijn zijn Marloes als ze je kunnen strippen! Lekker je rust houden he haha die nesteldrang?
Het strippen lukte net, had 1cm ontsluiting.. veel voorweeen gehad en vandaag bij gyno geweest en nu 2cm en weer gestript nu best wat weeën maar nog niet genoeg.. word anders vrijdag ingeleid(yes!!) Doordat ik al ontsluiting heb hoeven ze alleen de vliezen te breken..

[quote quote=10123095]Doordat ik al ontsluiting heb hoeven ze alleen de vliezen te breken..[/quote]
Spannend!!! Hopelijk zet het door en hebben jullie jullie kleine wondertje snel vast!! 
Ik lig momenteel met harde buiken op de bank.. ben alleen nog maar gaan lunchen met mijn moeder.. verder nog niks gedaan ? gelukkig is zoonlief op t dagverblijf. Even lekker rusten. 

Debbie heerlijk! Misschien gaat het dan toch doorzetten! Hoop het zo voor je, misschien juist omdat je zoontje even weg is en je rust hebt?Ik lig er hetzelfde bij denk? en janken heel veel janken??

Gisterenavond 23.30u dacht ik dit is het!! Ander soort kramp dan ik voorheen had om de 10min ongeveer.. tot 2u volgehouden.. mijn vriend op de hoogte gebracht... om 3u toch maar wat proberen te slapen.. en nu.... NIKS!!! Grrrr...
Voelde haar zelfs niet net.. uuteindelijk heeft ze zich wel gemeld... maar omg wat is dit een emotionele rollercoaster zeg... vreselijk. Ik hoop dat ze toch echt snel komt... 

Vervelend Debbie, dat het niet doorzet! Nog even geduld hebben dus, makkelijker gezegd dan gedaan.. 
ik ben inmiddels 41+2 dagen. Strippen ging bij mij 2 dagen geleden nog niet. Vandaag op herkansing. Ik ben er nog steeds rustig onder, maar ik hoop wel natuurlijk te kunnen bevallen voor de 42 weken. 
Zet hem op allemaal! 

[quote quote=10123364]Strippen ging bij mij 2 dagen geleden nog niet. Vandaag op herkansing.[/quote]
En??? Gelukt? Ben benieuwd!! Hopelijk gaan ze mij ook strippen bij mijn volgende controle.. haha.. maar ik mag niet klagen. Jij bent al 2weken verder dan ik.. ? 
Heel veel succes 

Terug
Bovenaan