Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
[quote quote=10123644]Nee, ze kwam niet verder dan de baarmoedermond masseren, echt strippen ging nog niet.[/quote]
Jeetje Anna, wat moet jij een geduld hebben! Moet je nu dagelijks naar het ziekenhuis voor een CTG scan? Of vinden ze het niet 'erg' dat je zoveel over tijd bent? Heb je al een afspraak voor eventueel inleiden?
Hier nog steeds alles rustig.. bij jullie al nieuws??
Morgen zou voor mij nog een mooie dag zijn.. zondag vertrekt mijn schoonbroer voor 3weken op training met zijn werk(defensie) zou t zo fijn vinden als hij haar nog ziet voordat hij gaat.. maar dat zal wel niet!!
Slaap lekker!
Ik heb vandaag controle gehad, helaas was strippen op dit moment nog geen optie. Nu gewoon blijven wachten en donderdag afspraak in het ziekenhuis voor CTG en gesprek over inleiden. Dan in het weekend kijken of er dan gestript kan worden. En anders zal ik waarschijnlijk ergens begin volgende week ingeleid worden. Ik hoop zo dat de baby zich daarvóór aandient, maarja. Gelukkig heb ik weinig last van kwalen enzo, ik voel me best prima alleen wordt alles steeds zwaarder en net wat lastiger maar ik mag niet klagen. Ik hoor / lees genoeg andere verhalen.
Onze zoon is afgelopen vrijdag geboren! We zijn heel gelukkig. Ongelofelijk hoe je met de dag meer van zo’n mannetje kunt houden!! De bevalling was niet heel makkelijk maar de clichés zijn waar, dat vergeet je ook weer.
Ik duim met jullie mee dat jullie snel je kleintje kunnen verwelkomen!