Uitgerekend oktober 2019

Gefeliciteerd allemaal!

Ik ben vandaag 5 weken zwanger?. Bij ons is het via icsi gegaan, en meteen de eerste keer raak! Het voelt nog wel een beetje onwerkelijk, heb ook nog niet zoveel kwaaltjes. (Ik hoop dat dat zo blijft?)

Ik doe ook graag mee in de Facebook groep. Ik zal Esther een vriendschapsverzoek sturen.

Groetjes Marloes

Ook ik ben als het goed is uitgerekend in okt. 
5 maart pas de eerste echo
En wachten duurt dan lang ?
Ik stuur ook een vriendschap verzoek ?

Gr jac

Hallo lieve dames, 
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschappen! ??
Ik ben als het goed is vandaag 5w en 2dgn zwanger, uitgerekende datum is volgens mijn eigen berekening 02-10-2019 ?
Ik zou me ook graag bij de facebookpagina aansluiten ☺

Dan kun je een vriendschapsverzoek sturen naar Esther Nooijens-Kilsdonk.
Over een week de eerste echo. Wat gaat de tijd traaaaaag

Hoi,
Ik ben als het goed is rond 8 oktober uitgerekend! Vind het heel spannend aangezien ik nog geen kwaaltjes voel. Wel lichte buikpijn elke keer, maar geen bloedverlies. Ik maak me helemaal gek van de onzekerheid. Wie heeft de tip om het toch los te laten?
Dit word ons 2e kindje. Voor mijn eerste kindje heb ik een miskraam gehad vandaar dat ik me nu zo onzeker voel
Hopelijk bij de eerste afspraak een goede echo

Hoi dames,
ik sluit ook aan in deze groep, ik ben rond 9 okt uitgerekend van ons 2de kindje. 
Ons dochtertje is nu 10 maandjes oud.
vind het toch allemaal weer spannend aangezien ik voor ons dochtertje een miskraam heb gehad…
jullie al last van kwaaltjes? 
Ik heb vooral last van vermoeidheid en af en toe wat steken in mijn borsten...

liefs ☺️

Ik mag me ook bij jullie aansluiten. Vandaag positief getest. Was er alleen nog niet heel erg mee bezig en weet dan ook niet precies mijn uitgerekende datum. Maar k gok op oktober. Jullie allemaal gefeliciteerd

Hallo iedereen, 

Wat ben ik blij ik weet zelf sinds gisteren pas dat ik zwanger ben? 4 of begin week 5 denk ik

Alleen zit ik even met het volgende mijn eerste test gisterenmorgen was een hele vage streep. Deze morgen nog een keer getest iets duidelijker maar nog niet echt een knalstreep zeg maar.

Nu weet ik wel een streep is een streep, alleen ik heb al vaak gelezen dat als je een lichte streep ziet je waarschijnlijk niet genoeg hcg aanmaakt en dus kans hebt op een vroeg miskraam…. Of het is nog pril en hcg moet nog verder ontwikkelen?? Hierdoor durf ik het nog niet aan ouders en schoonouders te vertellen. Weet iemand raad of heeft iemand van jullie dit ook gehad ? Of maak ik me druk om niets ? 

Terug
Bovenaan