Uitgerekend oktober 2019

Hoi lieve allemaal! 
Ik sluit me graag bij dit groepje aan. Vandaag een positieve test gehad, ben (volgens mijn eigen berekening) pas 4 weken en 3 dagen. Spannend hoor ! Nog helemaal geen kwaaltjes (hopen dat dit zo blijft) behalve gevoelige en grote (!) borsten. 
Is de Facebook groep erg actief? Heb dit een tijd geleden op inactief gezet, maar lijkt me wel leuk om lief en leed ergens te delen. 

Goedemorgen allemaal,
Vorige week dinsdag heb ik positief getest, als het goed is ben ik nu 5 weken zwanger! Tot nu toe wel steken in mijn onderbuik gehad en heel erg last van rommelige darmen. Oh ja en pijnlijke borsten.
Dit is mijn eerste zwangerschap, maar ik ben heel erg bang voor een miskraam. Elke keer als ik kramp of steken heb vind ik het eng om naar de wc te gaan. Is dat raar?
De 26e heb ik pas een intake bij de verloskundige en 5 maart de eerste echo. Pff.. dat duurt allemaal nog zo lang.

@manonneke :eek:h wat herkenbaar! Ik hou er ook sterk rekening mee dat ik een miskraam zou kunnen krijgen. Gewoon omdat het zo vaak voorkomt en om mijzelf te beschermen. Gisteren ook erg krampen gehad en toen maar even gaan liggen. Maar het schijnt in het begin heel normaal te zijn; je darmen moeten plaats maken voor een groeiende baarmoeder en je baarmoeder moet (voor het eerst!) gaan groeien. En daar bereidt je lichaam zich op met al deze klachten. 

Goedemorgen dames!
Zo leuk dat ik me ook hier kan aansluiten!
Ik heb zaterdag mijn eerste positieve test in handen gehad! Deze had ik 3 dagen voor mijn NOD gedaan. Omdat ik toen ook al een aantal dagen last van bruinverlies had, durfde ik nog niet echt blij te zijn. Vanochtend opnieuw getest en de streep is al een stuk donkerder! Morgen is mijn NOD, het bruinverlies lijkt minder te worden. Ik merk dat ik na de test van vanochtend meer toelaat om blij te zijn, maar ik denk dat het me pas echt geruststeld als we voorbij die NOD zijn. 
We hebben afgesproken sowieso even af te wachten tot donderdag, dan doe ik de laatste test en kunnen we gerust zijn dat het goed is ingenesteld. Dan zullen we het meteen aan onze ouders en broer/zus vertellen en kan ik een afspraak maken met de verloskundige.
We hebben pas heel recent besloten om voor een kindje te gaan, precies een week daarna was het dus al raak! 1e ronde!
Momenteel voornamelijk een opgeblazen gevoel rond mijn liezen en veel honger (!?) Ook slaap ik slecht, maar dat komt waarschijnlijk door alle dingen die op me af komen haha.

Hoi allemaal,
Gefeliciteerd allemaal!! Ook ik mag mij aansluiten :)
Gister een positieve test in handen, binnen 5 seconden was het overduidelijk. Vrijdag was al m'n NOD, maar door een weekendje weg toch even gewacht met testen.
Dit wordt -als alles goed gaat, dat blijft toch spannend- mijn 2e kindje. Uitgerekende datum is 18 oktober en mijn dochter wordt eind oktober 2 jaar. 
Ik ga mij ook aanmelden voor de Facebook groep. Leuk om elkaar op de hoogte houden en ervaringen te delen!

Gefeliciteerd allemaal!
Ik had vanmorgen een licht positieve test (4+2).
Heb me net via internet aangemeld bij de vk.
Dit is ons 4e kindje, we hebben 2 dochters van 5.5 en 3.5 en een zoon van 1.5!

@jeffie: gefeliciteerd! Ik snap dat je nog wat voorzichtig bent. Had zelf vorige maand ook bruinverlies en toen uiteibuitein wel ongi geworden. Maar hoor ook voldoende verhalen van meiden bij wie het wel goed gaat. Hahaha de honger herken ik zooooo! Ik wordt er s nachts sinds een dag gewoon wakker van ! En slecht slapen, maar opeens pieker ik over alles. 
@stefww & gebruiker: gefeliciteerd!! 
Ik wacht nog even met de fb groep tot woensdag, ga dan nog een tweede testje doen. Wel net aangemeld bij de verloskundige... Eerste echo 5 maart !! Misschien dat ik het dan echt geloof. 

Terug
Bovenaan