Uitgerekend oktober 2019

Hier alleen nog last van wat lichte misselijkheid en ben sneller moe maar verder gelukkig nog nergens last van. Ik heb al een zoontje van bijna 3.
Gebruiker10103673 toevallig heb ik vandaag ook mijn verjaardagsfeestje haha! Nog proficiat met je verjaardag ?

Hallo dames, 
Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie  zwangerschap. Heerlijk om ons geluk met elkaar te kunnen delen op dit forum. 
Ik sluit me ook aan bij de groep. Vandaag een positieve test ?. Mijn uitgerekende datum is rond 7 oktober. 
Dit wordt ons tweede kindje (als het ons dit keer gegund is), hiervoor heb ik al twee keer pech gehad, een keer met 6 weken en de andere keer met 17 weken moeten bevallen van een overleden kindje. ?  
We hebben al een hele lieve dochter van 21 maanden en zouden het geweldig vinden om er nog eentje bij te krijgen. 
Ik heb nog geen kwaaltjes op af en toe een paar krampen na. ?? Hopelijk blijft dat zo. 
Groetjes, Linnepin

Het linnepin,
Wat spannend lijkt me dat dan inderdaad! Ik duim met je mee, en uiteraard voor iedereen, dat het maanzaadje ;) goed blijft zitten! 
Hebben jullie allemaal al een verloskundige gebeld? Ik wou eigenlijk nog even volgende week afwachten en dan de week erna bellen. Of is dat te laat?

Hoi Eefvie, 
Inderdaad best spannend, maar ik probeer het gewoon weer op me af te laten komen. 
Mijn ervaring is dat je nog best kunt wachten tot volgende week. Als je een regelmatige cyclus hebt dan krijg je meestal pas met 7/8 weken een eerste echo. Tenzij je een indicatie hebt om eerder al een check te laten uitvoeren. 
Ik heb wel een indicatie maar wacht ook nog een weekje. ?
groetjes Linnepin

Hoi hoi,
Ik heb 19 januari positief getest. Zou dus eind september uitgerekend zijn. Mag ik hier ook aansluiten?
Ben nu 5w 2d, 8 februari afspraak bij de vk.

Hallo Allemaal,
Gefeliciteerd allemaal! Wat is dit onwerkelijk zeg.  Afgelopen vrijdag positieve testen gehad wat zou moeten betekenen 5 oktober uitgerekend. Ik vind het al gek om dit te typen. 
Ik wil zo graag blij zijn en dat ben ik ook maar ik ben zo bang dat het mis gaat dat ik nog niet helemaal toegeef aan die blijdschap. 
Maandag word ik gebeld door verloskundige voor de eerste afspraak. 
Wat spannend allemaal! 
Liefs, Jill 

Vrijdag de eerste test gedaan en best een knal test.
In september '17 een vroege miskraam gehad, dus vind het super spannend.
Vandaag weer een test gedaan en daarop stond 2-3 weken.
Ga zo even op site van vk kijken en anders morgen bellen. 
Ik ben dan volgens de berekening 1 oktober uitgerekend. 

Terug
Bovenaan