Uitgerekend oktober 2019

Gefeliciteerd allemaal! De Facebook groep zit helaas vol. 
Ik wil ook wel een whatsapp groep aanmaken? Ik heb dat met mijn andere zwangerschappen (die fout zijn gelopen) ook gehad en was heel fijn om met andere te praten over je kwaaltjes enzo. Als er geïnteresseerde zijn laat het maar weten, je mag me dan een mail sturen :) laindeyy@gmail.com
@Liesjeanne ik heb 6 maart de eerste echo! Ik kan ook al niet meer wachten ?

@Inkiee een streep is een streep hé ;) Wss als je over een aantal nog een keer test zijn je testen wat donkerder :) Je bent 1 dag eerder uitgerekend dan mij, ik zou 25 okt uitgerekend zijn als ik 't goed hebb berekend :p

Hallo meiden,
ik mag me ook aansluiten ? donderdag een test gedaan, was een heel mooi Valentijns cadeau voor m’n vriend na werk ? vrijdag nog een gedaan en het is dus écht zo. 23 okt is vooralsnog m’n uitgerekende datum. 
Gek hoe 2 dagen geleden na de test het nog heel ver weg en abstract voelde en hoe ik er nu vooral heel blij mee ben maar het ook wel “echt” is geworden. 
Liefs Loes 

[quote quote=10168690]Hoe werkt dat met zo’n Facebook groep? Zien mensen dan niet dat je daarbij aangesloten bent? Mijn uitgerekende datum zou 28 okt zijn.[/quote]
Liekesophie gaf aan een nieuwe te willen maken. Het gaat om een besloten groep, dus niemand anders kan zien dat je daar in zit. Je kan die persoon dan een berichtje sturen dat je er bij wil, zodat zij weet op wie ze moet zoeken. 
Maar ik heb nog niet gehoord dat dit gelukt is om deze te maken. Dus dacht wacht nog even af. Ik denk dat ik een Facebook groep fijner vindt dan een whatsapp omdat ik Mn telefoon vaak op Mn bureau heb liggen bij Mn werk en er nog weleens mensen aan mijn bureau staan. Zou niet graag willen dat het zo bekend wordt :)... Zondag gaan we het wel mijn ouders vertellen, ik vind het zo leuk! 

[quote quote=10168727]Hallo meiden, ik mag me ook aansluiten donderdag een test gedaan, was een heel mooi Valentijns cadeau voor m’n vriend na werk vrijdag nog een gedaan en het is dus écht zo. 23 okt is vooralsnog m’n uitgerekende datum. Gek hoe 2 dagen geleden na de test het nog heel ver weg en abstract voelde en hoe ik er nu vooral heel blij mee ben maar het ook wel “echt” is geworden. Liefs Loes[/quote]
Zoo leuk hè, ik deed ook de eerste test op Valentijnsdag. Mijn man is alleen niet thuis, hij is voor zijn werk weg en komt pas de derde week van maart thuis. 

Oh heb je het al wel verteld? Wat lastig! 
Ik zou ook liever Facebook hebben dan whatsapp :) 
mij ben gister voor het eerst gaan sporten, ik doe 3 keer per week crossfit. Vond t wel heel spannend, was me heel bewust van m’n buik en voorzichtig doen :) heb t wel gelijk m’n coach ook verteld, dat scheelt al! Zijn er meer hier die sporten? 
Groetjes loes

Hallo allemaal.
Ik meld mij hier ook ?. Mijn NOD zou morgen 17de zijn maar aangezien ik mij gisteren zo anders voelde toch een test gedaan. De test was s middags en duidelijk positief, vannacht goed ziek geweest en vanochtend nog een test gedaan, helaas weer niet met ochtendurine maar de test was nog duidelijker dan vrijdag. Ik moet maandag naar de dokter toe en hoop op DE uitslag zwanger. Als dat gebeurd zou ik rond 27 oktober uitgerekend zijn. Ben nu volgens deze site 3 weken en 6 dagen.
Het is zo spannend nu 

Terug
Bovenaan