Uitgerekend oktober 2019

florien gefeliciteerd!!
ik ben ook bijna op beide oma’s verjaardag uitgerekend? zijn tegelijk jarig en ik volgens mijn berekening 3 dagen later uitgerekend 
drukke maand 

Hey,
ik ben nieuw op dit forum en eigenlijk is alles een beetje nieuw voor mij. Gisteren en vandaag een test gedaan, beide testen een heel licht streepje zichtbaar. Zondag zou mijn menstruatie moeten beginnen. Allerlei kleine klachtjes, hoofdpijn, pijnlijke borsten, rommelende en opgezette buik, krampjes. Ik vind het ontzettend spannend! 

Goedemorgen! 
Ik had donderdag mijn NOD, toen een heel licht streepje. Vanmorgen met een andere test gestest en die was al iets duidelijkee (2v5), maar had gehoopt op een knalstreep ;) de CB digital gaf wel degelijk zwanger 1-2 weken aan! Dus dat gaf weer goede hoop ;)
Heel fijn om hier mee te praten! Zou ook graag in de nieuwe facebookgroep willen als die gemaakt is. Geeft toch ook wel veel onzekerheid zeg! Zeker omdat ik veel ellende in mn omgeving heb meegemaakt met miskramen e.d. Maar probeer positief te blijven!
Jullie ook allemaal gefeliciteerd!!

@ peony, ik kan 4 maart terecht bij de verloskundige voor onze eerste echo. Zo spannend. Hoor dat alles goed is! Ik ben nu 4 weken en 6 dagen. 

@ ongeduldige, Ik werk inderdaad ook in de zorg. Momenteel hebben we geen cliënten waar ik niet zou mogen komen i.v.m. bacteriën/ virussen, als dit wel het geval is zal ik het ook moeten vertellen.. anders wordt het wel lastig. Verder wacht ik wel eerst totdat al mijn familie op de hoogte is,voordat ik het op t werk vertel... Ik denk dat ze sowieso ook al is het rooster klaar je vanaf 3 maanden zwangerschap gewoon uit moeten plannen voor de nachten als je dit aangeeft niet te willen? Nachten zij  sowieso niet heel gezond om te werken.. laat staan als je zwanger bent. 

Ik kan niet wachten tot 4 maart dames!! Wil zo graag weten of we dan een kloppend hartje gaan zien. Laten jullie ook weten als jullie de eerste echo hebben gehad? 

Terug
Bovenaan