Uitgerekend oktober 2019

Je mag mij wel toevoegen op FB. 
Avb89:mja, dag weet ik nog niet.. ben nog in opbouwende fase na burn-out, en heb 2 weken geleden bij een etentje al wel verteld dat ik ook even geen alcohol doe omdat ik daar emotioneel van wordt. Niet echt waar, maar dacht dan heb ik vast iets. Dus denk dat ik daar maar aan vast hou ?

Ik ben ook zwanger. Het was de eerste poging voor ons. Ik wil ook wel aansluiten bij de nieuwe facebookgroep. Wil je laten weten hoe we je kunnen vinden liekesopie?

AVB, het gaat echt beter (thnx voor het vragen)zeker vergeleken met ren half jaar geleden. Had ook hiermee te maken, het heeft ruim anderhalf jaar geduurd waarvan 2x mis gegaan. Dat was toch heftiger dan ik toen dacht. Nu zwanger geeft wel een boost, daarnaast is het stukje onzekerheid groot, kan niet wachten tot de echo.

Hoi lieve dames,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen allemaal!
Ook wij zijn zwanger van ons eerste kindje. Ik ben 23 jaar en mijn man 26 jaar. Pas na een week overtijd eindelijk positieve testen, had het dus eigenlijk niet meer verwacht deze ronde. We zijn zo blij en dankbaar maar kunnen het nog niet helemaal geloven. Ik ben volgens berekening 12 oktober uitgerekend en nu 5+5. Ik heb 6 maart de eerste afspraak en echo bij de verloskundige.
We hebben het nog aan niemand verteld, pas als we weten dat alles goed is vertellen we het onze familie!

@Liesjeanne,

Leuk! Dan zitten we heel erg op elkaar qua datums. Ik ben 19 oktober uitgerekend (eigen berekening). Heeft de VK al contact met jou opgenomen?

Leuk @Liekesophie dat je een nieuwe groep gaat aanmaken op FB. Ik doe graag mee. Gaat best hard met al die zwangere hier hihihi! Zo leuk!!!

Liesjeanne en bezigbijtje,
ik werk ook onregelmatig waaronder dus ook nachten. Ik ben nu 5wk + 2dg en ik zal bij 7 weken het al tegen mijn leidinggevende moeten zeggen dat ik zwanger ben. Anders is het rooster al gemaakt en zal ik tot 16 weken nachten moeten doen. Het voelt heel tegenstrijdig voor mijzelf omdat ik dan nog geen echo heb gehad en mijn eigen familie het nog geen eens weet. Maar vind het wel belangrijk dat ik vanaf 12weken geen nachten meer werk dus ik zal wel moeten. 
Hoe is dit bij jullie? 
Werken jullie ook in de zorg waardoor je moet oppassen met virussen/bacteriën, onderzoeken en medicatie? Als mijn collega’s weten dat ik zwanger ben wordt het wel makkelijker om zo veilig mogelijk te werken ?

Hallo allemaal,
Ik ben als het goed is ook in oktober uitgerekend, mogelijk zelfs op de verjaardag van mijn moeder (en dus toekomstig oma :))
Woensdag en gister positief getest. Wij zijn 32 en 33 jaar al en het wordt onze eerste, erg spannend!
Hoe heet de facebook-groep en hoe sluit ik me aan? Ik neem aan dat die privé is?

Terug
Bovenaan