Uitgerekend oktober 2019

Hoi allemaal,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Ik ben zwanger van mijn tweede kindje en rond 17 oktober uitgerekend. Ik heb 11 maart mijn eerste echo. Weer heel spannend allemaal!  
Ik zou ook graag lid worden van de facebookgroep. Ik zal marielle een berichtje sturen. 

Ik heb inmiddels 3 uitnodigingen verstuurd dus het lijkt nog niet bij iedereen gelukt? De groep heet uitgerekend oktober. En is alleen te vinden als je lid bent (dus als ik je een uitnodiging gestuurd heb) 

[quote quote=10168862]Ik krijg deze melding De door jou opgevraagde pagina kan momenteel niet worden weergegeven. Mogelijk is de pagina tijdelijk onbeschikbaar, is de link waarop je klikte buiten werking of verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.[/quote]

Je hebt wel het mailadres opgegeven wat ook bij Facebook bekend us? Anders lijkt de link het ook niet te doen

[quote quote=10168914]Ik heb inmiddels 3 uitnodigingen verstuurd dus het lijkt nog niet bij iedereen gelukt? De groep heet uitgerekend oktober. En is alleen te vinden als je lid bent (dus als ik je een uitnodiging gestuurd heb)[/quote]
Ik heb je gister avond een PB gestuurd op facebook maar nog geen reactie gehad. (Leonie)

Vinden jullie het ook af en toe zo spannend dames? Ik had gister en vanochtend een beetje lichtroze op het wcpapiertje en dan ben ik ineens weer zo bang dat het mis gaat. Ik heb de verloskundige gemaild. Die zei dat het heel normaal is, omdat alles groeit op dit moment. 
En zijn jullie ook zoooo moe? Ik kan de hele dag wel in bed liggen haha. Ben vandaag 7 weken. 

[quote quote=10169068]Vinden jullie het ook af en toe zo spannend dames? Ik had gister en vanochtend een beetje lichtroze op het wcpapiertje en dan ben ik ineens weer zo bang dat het mis gaat. Ik heb de verloskundige gemaild. Die zei dat het heel normaal is, omdat alles groeit op dit moment. En zijn jullie ook zoooo moe? Ik kan de hele dag wel in bed liggen haha. Ben vandaag 7 weken.[/quote]
Ja zeker! Vind het lastig een balans te vinden tussen blij mogen zijn maar ook er rekening me houden dat het misschien nog misgaat. Ben nu al heel benieuwd naar de echo over 3 weken :) jij hebt dan al bijna je eerste echo?!!
ik lig s nachts veel wakker en ben daardoor ook supermoe! En niet heel misselijk maar toch wel regelmatig een beetje misselijk/weeïg. 

Wat balen dat je zo slecht slaapt. Ik slaap goed, maar droom heel levendig. (heb ik normaal nooit). Waardoor ik alsnog moe wakker word.
Vandaag zijn m'n kwaaltjes voor het eerst wat minder (behalve die moeheid dan). Dat maakt me dan ook weer een beetje onzeker ? zucht haha.
Komende donderdag hebben we onze 1e echo. Ik kan niet wachten ? Jullie moeten nog even wachten dus. Spannend hoor. 

Terug
Bovenaan