Uitgerekend oktober 2019

[quote quote=10169091]Wat balen dat je zo slecht slaapt. Ik slaap goed, maar droom heel levendig. (heb ik normaal nooit). Waardoor ik alsnog moe wakker word. Vandaag zijn m’n kwaaltjes voor het eerst wat minder (behalve die moeheid dan). Dat maakt me dan ook weer een beetje onzeker zucht haha. Komende donderdag hebben we onze 1e echo. Ik kan niet wachten Jullie moeten nog even wachten dus. Spannend hoor.[/quote]
Ah het slapen en moeheid vind ik wel Oke, ben allang blij dat ik niet elke dag kotsmisselijk ben en moet overgeven :) super veel plezier donderdag! 

Het valt me op dat de dingen die ik in m’n buik voel (beetje buikpijn soms, wat kramp, een steekje) altijd links is. Herkent iemand dit of snapt iemand hoe dat kan? 
Nooit erge pijn of gekke dingen hoor, maar áls ik wat voel is t altijd links, was benieuwd :)

[quote quote=10168817]Je moet haar even opzoeken op fb, marielle Bijlstra-Cramer en dan via fb een pb sturen met je emailadres. Ze kan je dan uitnodigen voor de groep. Dan hoef je niemand toe te voegen enzo [/quote]
Dit! PB via FB dus :)

Mooi! Vandaag aardig wat uitnodigingen verstuurd. Mensen die mij gisterenavond een berichtje hadden gedaan waren een beetje verstopt geraakt :) maar hebben nu allemaal een uitnodiging of reactie gehad. Gezellig :)

Haa dames,
Ik zou ook graag aansluiten bij deze groep als ik de eerste echo gehad heb ( 4 maart) mocht er dan nog plek zijn,sluit ik graag aan!

Hoe is het met jullie? Ik vond het weekend moeilijk, omdat ik met vriendinnen had afgesproken en we gingen op bezoek bij familie. Heel moeilijk om dan je mond te houden, maar het is gelukt. Verder hoop ik dat alles goed blijft gaan en bij elke keer dat ik naar toilet ben geweest ben ik blij dat ik geen bloedverlies heb! Wel heb ik af en toe wat krampjes in mijn onderbuik, maar dit kan door d groei van de baarmoeder komen. Verder geen klachten alleen ontzettend gevoelige borsten!

Terug
Bovenaan