Uitgerekend oktober 2019

Heb net een eerste echo gehad, en deze was goed! Opluchting! Nu zijn we 6+5. Over 2 weken weer een echo.
@Liesjeanne, ik heb ook nog geen klachten. Net als jij alleen buikpijn soms. Gyn gaf aan dat dat heel normaal was, wel of geen klachten, vroeg of later pas klachten kan allemaal en zegt niets over het verloop. 

Hallo allemaal,
Na een lang weekend vanochtend bij de huisarts geweest en ik kreeg de bevestiging, we zijn zwanger. Het is nog wel heel pril want ik ga vandaag de 5de week in. Volgens de arts en berekening op internet zijn we rond 27 Oktober uitgerekend. Ik mag over 2 weken als ik geen bloed verlies de verloskundige bellen om een afspraak in te plannen voor de eerste echo. Wat ben ik blij en kan het nu pas echt geloven, zeker omdat de artsen al jaren zeggen dat ik geen kinderen kon krijgen ivm eierstok problemen, verkleving.
Morgen moet ik het helaas alwel aan mijn werk vertellen omdat ik dagelijks 3 a 7 tassen van +- 20 kilo moet tillen en tussen de 0 a 5 kilo op mijn schouders en buik moet dragen. Ik ben best wel bang voor de reactie van mijn baas en leidinggevende als ze het horen.

Hallo allemaal, 
Iedereen van harte gefeliciteerd. Wij zijn er ook achtergekomen dat we zwanger zijn en hebben 5 maart de eerste echo. Best spannend allemaal, en genoeg informatie om in te duiken ?. 

Hallo, 
Woensdag 1e echo vind het super spannend  ondanks  dit ons 2e wonder is.
Heb een zoontje  van 15 maanden .
Verder heel de dag door misselijk .
Op advies van huisarts  gembertabletten gekocht bij tuinen. 

Hallo dames,
Wij hebben 6 maart (op de verjaardag van mijn man!) de eerste echo zijn dan volgens eigen berekening 8+4. Ik vind het ook echt heel lastig om niks te zeggen! Wil het zo graag aan vriendinnen en mijn ouders vertellen maar we wachten tot na de eerste echo, als dan alles goed zit gaan we het aan mensen dichtbij ons vertellen. Ik heb al allemaal 'afspraken' ingepland 7,8,9 en 10 maart om met vriendinnen te lunchen enzo, spannend!
Voor ons is het ons eerste kindje, we hebben nog 2 vakanties op de planning staan en het is zo een gek gevoel dat we dan al met zn 3tjes op vakantie gaan (baby in de buik), heel gezellig lijkt me dat.

Ik heb trouwens ook al cadeautjes gekocht hoe we het gaan vertellen.
Voor mijn ouders heb ik een kaart the best parents get promoted to gradparents en het boekje opa en oma pluis van Nijntje.
Voor vriendinnen heb ik kleine giftboxjes waar ik dan druiven in doe (zo groot is de baby met 9 weken) met een kaartje Expected October 2019: 2,3cm en 2 gram (gewicht en lengte van de baby dan).
Voor onze tantes en oma hebben we allemaal verschillende voorleesboeken die we gaan inpakken en daarnaast een kaart met daarop de tekst lieve tante, kom je mij een keertje voorlezen? 
Aan mijn kant van de familie ben ik de eerste van de kleinkinderen die een kindje krijgt dus dat is wel heel speciaal. Ben erg benieuwd naar de reacties!

Wij hebben donderdag de 1e echo. Vind het ook super spannend! Ben zo benieuwd :) Mijn kwaaltjes zijn iets afgenomen ten opzichte van vorige week. Maar ben nog wel steeds heeeel moe en regelmatig weeig. 

Dag dames,
Gefeliciteerd voor de meiden die zwanger zijn en heel veel sterkte voor de meiden, waarbij de zwangerschap niet heeft doorgezet.
Inmiddels zit ik ong. In week 6. heb 23 maart mijn 1ste echo. Erg spannend.
Eerder gaf ik al aan dat mijn symptomen niet veel waren en dit is nog steeds hetzelfde.
Nog altijd buikkrampen, banden die trekken en ontzettend gevoelig borsten en verder niets.
Zijn er al meiden die het hebben aangegeven aan de familie? 

Terug
Bovenaan