Uitgerekend oktober 2019

Vandaag de eerste echo gehad, ik ben helemaal blij. Goed kloppend hartje gezien en alles zag er goed uit. 

Ik ben vandaag jarig dus een mooier kado kan ik me niet wensen!

EvyW, wat fijn! Dubbel gefeliciteerd! 

Wij hadden dinsdag een goede echo, morgen 8 weken. Heel fijn gevoel, nu mag het van mij wel al 12 weken zijn ;) 

Gisteren een gesprek met de vk gehad over de 20 weken echo en nipt test. Wij hebben besloten om alleen de 20 w echo te doen.
Verder even gepraat over hoe het nu gaat en over aanstaande maandag, dan de 2de echo ben dan als het goed is 8+1. Ook hebben we het over mijn rug gehad omdat ik daar al last van heb en nu moet ik al op bekkentherapie, hoe moet ik dit mijn werk gaan vertellen want dat word een probleem.
Verder zag gelukkig alles er goed uit en groeit mijn buikje al aardig ?.

Evyw, gefeliciteerd ook nog met je verjaardag.
Vandaag de 2de echo gehad en wat ben ik blij, we hebben een goed kloppend hartje gezien en ook dat het wondertje veel beweegt, juichde al ?. De VK vertelde dat ze er 1 dag naast zit met de uitgerekende datum, het is niet 27 maar 26 oktober. 

Haa dames,

Kan ik nog aansluiten in de Facebook groep? 
Ik ben vandaag 8 weken en 5 dagen en we mogen voor een echo vanmiddag! Heel spannend. 
We hebben het wel al aan onze ouders,broers en zussen en 4vrienden verteld. Mocht alles vandaag goed zijn mag iedereen het weten. Best vroeg, maar ik ben ontzettend moe en misselijk, dus dan hoef ik op het werk ook geen smoesjes meer te verzinnen en ik moet ook eerlijk zeggen dat wij heel slecht zijn om onze mond te houden ?

Zijn er nog meer die het vroeg verteld hebben? 

Liesjeanne gefeliciteerd.
Ja mijn familie wist het al met 5 weken en gisteren hebben we het aan iedereen bekend gemaakt via Facebook. Dit ook ivm mijn werk en omdat ik al een aardig buikje heb die nu echt zichtbaar begint te worden. 

Elena W ik heb ook al zo'n last van mn rug. Heb volgende week dinsdag de 2e echo, dan idd ook maar eens beginnen over mn rugpijn. Heb altijd al wel last van mn rug maar nu ist een stuk erger. 

Terug
Bovenaan