Uitgerekend oktober 2019

Hoi Evy,
ik had precies hetzelfde. Bij mij worden de klachten ook minder. Volgens verloskundige was het normaal dat het minder werd omdat je lichaam eraan gewend raakt en je ook je eetgewoontes aanpast. Vanochtend eerste echo gehad bij 8 weken en alles was op de (uitwendige) echo heel goed zichtbaar.
groetjes,
marjolein 

Iedereen gefeliciteerd, ik sluit me ook graag aan; uitgerekend op 24 oktober. 
Al 3 echo's gehad bij de gynaecoloog door buitenbaarmoederlijke zwangerschap in het verleden, vorige week zagen we hartactiviteit, dat was een erg mooi moment. Wel zat er ook een cyste van 5x5 cm naast de baarmoeder, hierdoor blijf ik voorlopig onder controle bij de gynaecoloog. De gynaecoloog zei dat dit vaker voor kwam, en dat het geen reden tot paniek was. Ik kan er op internet niet heel veel van vinden, wellicht zijn er meer dames die dit hebben gehad? 
Verder voel ik mij prima, (nog) geen last van ochtendmisselijkheid wel last van vermoeidheid. 

Vandaag  echo gehad uitgerekende datum 1 oktober. 
Alles zag er goed uit en kleine  was bewegelijk. 
Nog 1x controle  in het ziekenhuis en dan hopelijk  naar de gewone verloskundige.  

Welkom nieuwe meiden! 
Heel herkenbaar wat jullie schrijven, ik had in week 4-5 wel wat klachtjes, maar daarna ging het een stuk beter. Wisselt per dag, vooral veel maagzuur en moe, heel moe nu. Af en toe pijn in mn onderrug. Maar gelukkig niet heel misselijk!
We hebben dinsdag de eerste echo, dus vind het super spannend. Kan nu al bijna aan niets anders meer denken.
’nog’ geen ervaring met cystes, maar ook nog nooit een echo gehad. Wel fijn dat ze het onder controle houden!
fijn weekend allemaal!

Hallo allemaal,
Voor iedereen die een kindje verwacht, van harte gefeliciteerd!♥️
Helaas ook voor een aantal verdrietig nieuws, sterkte en hopelijk gaat het de volgende keer wel goed.. ?
Eind oktober verwachten we ons derde kindje, nu afwachten en hopen dat alles goed mag gaan. Volgende week intake VK en paar weken later zal echo plaatsvinden. Wachten duurt lang! Vooralsnog geen erge kwaaltjes. Af en toe wat 
Morgen krijg ik Moeders voor Moeders op bezoek. Zijn er nog meer die hier aan mee doen? 
Voor iedereen een voorspoedige zwangerschap toegewenst

Hi allemaal,
Ik heb aanstaande woensdag mijn eerste echo. Volgens mijn berekeningen ben ik dan precies 7 weken. Hierdoor zal ik waarschijnlijk een inwendige echo krijgen.
Ik vind het ontzettend spannend, ook omdat 7 weken volgens mij wat aan de vroege kant is.

Hoi allemaal! Afgelopen dinsdag mijn eerste echo gehad. Dacht zelf dat ik 7 WK was maar op de echo leek ik 6 dagen verder te zijn! Kon gewoon uitwendig, dus dat was wel een meevaller. Hier ook een cyste, maar heb maar bedacht me hier niet al te veel zorgen om te maken. Heb wordt gecontroleerd en was volgens de verloskundige bij 12 weken vaak niet meer te zien. 
Wel sinds een paar dagen extreem vermoeid. Zijn er meer die dit herkennen? 
Succes iedereen!

Terug
Bovenaan