Uitgerekend oktober 2019

[quote quote=10177982]Wel sinds een paar dagen extreem vermoeid. Zijn er meer die dit herkennen?[/quote]Ja ik herken dit. Ik ben nu volgens de berekening 7+1 en continu zo moe, zelfs mijn werk leid er al onder. 

Hoi allemaal, ik ben 23 oktober uitgerekend naar eigen berekening.
Vorige week eerste afspraak bij VK gehad, met eerste echo. Dit kon gewoon uitwendig gelukkig. We hebben het hartje zien knipperen, wat een bijzonder gezicht dat er gewoon echt iets levends zit! VK bevestigde dat ik ergens rond de 7 weken zat, precies is nog niet zo goed vast te stellen, is nog erg vroeg.
Ik voel me deze week vooral erg moe. Soms ook buikpijn, maar dat schijnt erbij te horen dat de baarmoeder groeit. Hebben er hier meer last van buikpijn?
Met 10 weken mag ik terug voor weer een echo, hopelijk dan al echt een 'mini-baby'-tje te zien.
Wel zit ik te twijfelen over de Nipt-test. Van de ene kant wil ik het wel weten, maar ik ben ook bang. Wil mijn kindje niet kwijt. Wat hebben jullie voor argumenten om dit wel of niet te doen? Heeft iemand hier toevallig al ervaring mee?

Florien Wij gaan geen nipt doen. Ik ben vooral op internet naar ervaringen gaan zoeken en je komt dan alleen maar negatieve dingen tegen. Ookal zouden wij de nipt wel doen en er wordt een afwijking gevonden dan breken we de zwangerschap toch niet af. Het heeft dan geen enkele zin om die test te laten doen. Ik zou mezelf dan alleen maar constant druk maken en dat is slecht voor t kindje. 

Hoi Florien,
Wij hebben bij ons zoontje een nipt laten doen en ook nu bij de 2e zwangerschap  gaan we een nipt doen.
Mijn man heeft een broertje met syndroom  van down. 
Ze kunnen  ook neven bevindingen vinden. Bv mijn moeder heeft 2x kk gehad en door de nipt kunnen  ze zien of ik actieve kkcellen heb.
Uiteraard  moet je hier zelf toestemming  voor geven.
Mocht je nog iets willen  weten.
Groetjes Carmen 

Spannend allemaal. 
Ik heb donderdag mijn eerste echo, dan ben ik volgens eigen berekeningen 8 weken. 
Moeheid en andere ongemakken zijn inderdaad weer terug. Verschilt een beetje per dag, maar ik mag tot nu toe niet klagen. 
Ik heb vooral veel moeite met het niet vertellen tegen familie en vrienden. Ik heb er steeds meer moeite mee en ik weet zeker dat ik het niet tot week 12 geheim kan houden. 
Wij hebben ervoor gekozen om geen nipt te doen. Omdat wij geen familieleden hebben met bijv. Het syndroom van down. En ondat wij denken dat wij 'als er uitkomt dat ons kindje down heeft' dan geen keuze zouden kunnen maken. 
Ik ga voor iedereen duimen die de komende dagen de eerate echo hebben!! 
Groetjes,
Evy

Hey dames!
Gefeliciteerd allemaal! =D
Vandaag precies 7 weken zwanger, ik ben 28 oktober uitgerekend.
Gisteren verloor ik plots bloed en kon vandaag terecht voor een echo. Gelukkig is alles dik in orde 1.97 mm en we zagen het hartje kloppen. Helemaal gelukkig dus!
Ik houd alleen al wel onwijs veel vocht vast, al mn broeken (pijpen en taille) zitten strak. Nog meer dames last van??
Ik heb me ook aangemeld voor de fb groep, hopelijk tot daar!
Groetjes!

Ik zou mij ook graag toevoegen aan deze groep :)!
Ik ben op vandaag 10 weken zwanger. Twee weken geleden mijn eerste ehco gehad, m'n bolletje zat precies op schema en zijn hartje klopte goed!  Nu vooral aftellen naar de volgende echo binnen twee weken.. Ik heb enorm veel stress hiervoor omdat je toch vaak hoort dat het nog steeds mis kan gaan.. 
Mijn symptonen zijn ook aan het minderen, maar ik lees dat dit ook normaal kan zijn. Ik ben wel nog steeds heel moe, heb meer last vanb hoofdpijn en m'n borsten zijn nog steeds gezwollen en toch wel gevoelig. Dus hopelijk zit alles goed! 

Oja ik ben uitgerekend 8 oktober! 

Hoi dames! 

Ik doe ook mee aan moeders voor moeders. Ben denk ik 22 oktober uitgerekend van Mn 2e kindje en heb maandag Mn eerste echo.. spannend! 
Ben echt de dagen aan het aftellen. 
Hier heb ik t trouwens al wel aan Mijn ouders en schoonouders vertel omdat ik de hele dag door aan het spugen ben. Nu komt familie zo langs om bijvoorbeeld een uurtje met mijn zoon van 1,5 naar de speeltuin te gaan zodat ik even rust heb :) 

kan ik me ook aanmelden Voor de Facebook groep? 

Terug
Bovenaan