Uitgerekend oktober 2019

Wij hebben ervoor gekozen om geen nipt test te gaan doen. Als er een uitslag uit zo komen die niet "goed" is zou het ons stress geven. We hebben echt een kleine kans op down dus zien we het bij de geboorte wel. Zo'n moeilijk dilemma!
Alleen de 20 weken echo gaan we wel doen en misschien tussendoor nog geslachtsbepaling. :)

Bedankt allemaal voor juilie reactie over de Nipt test... Bij mij gaf het nadenken erover al stress, ik maak me sowieso snel druk om alles. Gelukkig ben ik na de echo van gisteren weer een stuk gerust gesteld! Moet er nu vanuit gaan dat het allemaal goed gaat komen, en dat we in oktober toch echt ons wondertje zullen krijgen! Wij willen sowieos met 15/16 weken een pret echo doen om te kijken wat het geslacht is! Spannend! 
Veel liefs! 

Nipt test is inderdaad een moeilijk dilemma. Wij willen de nipt test wel gaan doen. Zelf zou ik de nevenbevindingen wel willen weten denk ik, maar mijn partner niet. Dus kiezen we alleen voor de nipt. Bij hoeveel weken hebben of gaan jullie bloed af laten nemen voor de nipt test? 
Zaterdag hebben wij de termijn echo. Als die goed is, willen we het onze familie en vrienden gaan vertellen. Ik kijk er zo naar uit. Vind het met de dag moeilijker worden om het voor me te houden dat we zwanger zijn ? Hebben jullie het al verteld? 

Hi, ik ben 25 oktober uitgerekend. Nu 2 echos gehad, na 2 miskramen blijft het spannend. 
Wij doen de Nipt + nevenbevindingen. Ik wil alles weten. Bij de nevenbevindingen kunnen ze eventuele kankercellen in je lichaam ook opsporen, nou die zou ik dan wel graag willen weten.

Wij hebben morgen de termijnecho. Toch wel heel spannend, ondanks dat alles goed was bij de vroege echo. Ik denk dat ik te veel verhalen heb gehoord/ gelezen van mensen bij wie het wel mis was. Leuk om al jullie positieve verhalen te lezen.
Wij gaan ook voor de nipt met nevenbevindingen. Mocht er iets mis zijn, kunnen we ons daar tenminste op voorbereiden. 

Vandaag hebben wij eindelijk onze eerste echo gehad en wat waren we nerveus! Beiden slecht geslapen ook. Eenmaal daar gingen we meteen kijken. Mijn blaas was propje vol dus we konden het daardoor heel goed zien! Wat een bijzonder moment.
Alles zag er prima uit en er werd lekker veel bewogen. We zijn uitgerekend op 12 oktober en nu 11,5 week terwijl we zelf dachten 10,5 week te zijn. Aanstaande zaterdag tijd voor het grote nieuws ?

Wat een fijn nieuw Wembie! Is toch een hele geruststelling hè? Geniet van het vertellen van dit mooie nieuws.. en natuurlijk van je zwangerschap! 

Terug
Bovenaan