Uitgerekend oktober 2019

[quote quote=10254591]hallo mamas. Ik ben normaal in november uitgerekend. Maar helaas lig ik vandaag in het ziekenhuis. Ik ben vandaag 35 weken zwanger. Vliezen waren bij mij gebroken. Misschien vandaag of morgen dat de baby komt. Wel weeen niet extreem ofso. Moet wel aangeven als het erger wordt. Deze baby wil graag eerder uit komen denk ik ?[/quote]
Hee. Heel veel succes hopelijk mag je de kleine al vast houden en knuffelen en is alles goed met je!?? Laat maar horen.

Hoi hoi, 
Hier baby nieuws. Gisteren 13-10-2019 is ons meisje geboren om 13.09u. Het begon in de ochtend 12-10 al met wat gerommel in mijn buik.. dit hielt de hele dag aan! In de avond/ nacht werd dit steeds heftiger en zijn we rond 03.30u naar het ziekenhuis gegaan en had ik 4cm ontsluiting. Daar kreeg ik een ruggenprik en weeën opwekkers zodat de ontsluiting sneller zou gaan, ik ben namelijk weg gevallen doordat mijn bloeddruk heel hard daalde en die van de kleine ook. Dit was een spannend moment voor mijn man. Uiteindelijk had ik rond 11.30u volledige ontsluiting en mocht ik iets over half 1 beginnen met persen... Na een half uur was ons wondertje geboren, haar naam is Yuna. Ik had gelukkig geen knip nodig en voel me al best goed. Nu lekker aan het genieten! 
Iedereen die nog moet bevallen.. you can do it! Het komt allemaal goed! Het is soms heftig maar ik kijk met een goed gevoel terug naar de bevalling, en je bent het inderdaad zoals ze zeggen "vergeten" zodra die kleine bij je op de buik ligt! Daar doe je het allemaal voor. 

Hey allemaal,
allereerst gefeliciteerd aan alle mama’s die bevallen zijn. Wens jullie en de babys een gezond en liefdevol leven toe ♥️
Ik ben eigenlijk 4 nov uitgerekend maar denk/sterk gevoel dat de baby toch in oktober komt. Ben 36 weken zwanger en heb zwangerschapsdiabetes waardoor de baby wat zwaarder is 3200 gr en hij is langer dan die moet zijn namelijk 49cm. 

was vandaag bij de vk en die zei dat de baby een buikje heeft en de insuline prikken in de avond niet echt helpen. Ik verhoog het elke keer maar toch kom ik ver boven gemiddelde uit in de ochtend. Gedurende dag is mn suikergehalte laag/normaal en omdat ik niet slaap denken de artsen dat de prik daardoor niet helpt (slaap gemiddeld elke nacht 3/4 uurtjes).
moet in de ochtend even de diabeet arts bellen om te vragen wat er gedaan kan worden en of het een optie is om in het ziekenhuis te blijven om te kijken waarom het in de nacht opeens omhoog gaat. Heb zo sterk gevoel dat ze misschien zeggen om de weeën optewekken of inleiden. Ben nerveus maar ook ergens blij als de baby zich nu aankondigt. 

wie herkent dit of heeft ervaring met vroeggeboorte door inleiden/weeën opwekken? Of herkent deze situatie? 

Ohja de baby is lekker diep ingedaald en doet het fantastisch qua gezondheid. Heb al meer dan 3,5 cm ontsluiting. Bij hoeveel cm mag/kan je een natuurlijke bevalling krijgen? Ik dacht altijd aan vanaf 4cm mag het beginnen? 

Gefeliciteerd Ellebelleke! En wat een bijzondere naam! Fijn dat alles toch goed is gegaan ondanks spannende momenten. 
Ik kan je helaas niet helpen Simplyme. Maar ik zou zeggen als je vragen of twijfels hebt, gewoon de VK bellen of afspraak inplannen. Daar zijn ze tenslotte voor en geeft je misschien ook wat gemoedsrust. Heel veel succes nog even!
Ik ben inmiddels 40+1.. nog meer vrouwen die over tijd zijn? Ik moet zeggen dat het wel tussen mn oren gaat zitten nu.. 40 weken zijn nu voorbij dus van mij mag het wel nu.. 

Jeetje Albana, wat vervelend dat je in het ziekenhuis ligt! Is je baby inmiddels geboren? Hopelijk gaat alles goed! 

Ellebelke, gefeliciteerd met je meisje ! Klinkt wel als een heftige bevalling, maar wat fijn dat je nu lekker kunt genieten met je schatje. 

LindaWW, ik zit in dezelfde situatie. Vandaag 40+3 en nog geen tekenen dat de bevalling gaat beginnen… Had tot de uitgerekende datum veel afspraken ingepland, maar nu is mijn agenda een beetje leeg. Pff dat wachten is echt niet goed voor je he! 

Bezig Bijtje, vervelend dat jij ook op de wachtbank zit. Inderdaad niet goed voor je mentale toestand.. moet zeggen dat ik in de afgelopen 2 nachten ook nog veel slechter ben gaan slapen. Bij jou ook het geval? Heb ook geen afspraken meer ingepland staan, ook niet echt behoefte aan nu gezien ik me vrij ongemakkelijk voel en toch snel moe ben. 

Gefeliciteerd dames die bevallen zijn! En de rest het is het wachten waard! Loïs is nu 13 dagen oud, nu word alles weer een beetje normaal.
Hier heeft de bevalling 34 uur geduurd wou graag thuis maar doordat de ontsluiting niet vorderde na het ziekenhuis gegaan daar een ruggeprik gehad want had alleen maar rugweeën eenmaal 10 cm moest ik de persweeën negeren want mevrouw lag nog te hoog toen ik eindelijk mocht gaan persen kwam er een weeën storm en is ze na een half uur geboren hellaas moest ik 10 min na de geboorte na de operatiekamer vanwege een bloeding mocht dezelfde dag nog naar huis maar helaas weer een bloeding gehad in totaal bijna 2 liter bloed verloren nu flink aan ijzertabletten en floradix begin nu gelukkig op te knappen maar we zijn er nog niet

Terug
Bovenaan