Uitgerekend oktober 2019

Spannend allemaal hé?! Ik ben vandaag 39+4... Heb zelf nog geen één keer harde buiken en/of oefenweeën gehad. Best vreemd vind ik zelf. Als ik op internet zoek lees ik dat dit niks hoeft te betekenen. Gewoon afwachten dan maar. Succes allemaal!

Iedereen die al bevallen is, gefeliciteerd! Fijn om te horen dat het goed met de babies en hun mama's gaat, ondanks de pittige bevallingen. Hier 39+2. Ook nog weinig last van echt harde buiken. Maar slapen gaat erg wisselend, helaas. We wachten af

HoiHoi
Hier vandaag 39+3 en ook nog geen harde buiken of voorweeen gehad (denk ik?, zwanger van onze eerste dus weet het niet allemaal?) onze kleine man heeft het nog prima naar zijn zin in mijn buik volgens mij.. we wachten gewoon weer rustig af?

Hey dames, 
Vandaag 40 + 3, en heb zelf rond weej 38 2 x wat steken gehad. Wat ik zelf beschouwd heb als voorweeën. Daarna niets meer. 
Zojuist controle gehad bij de verloskundige. Mocht er voor a.s. maandag niets gebeuren heb ik ervoor gekozen om te laten strippen. Maar hoop natuurlijk dat er eerder spontaan wat gebeurd. Maar probeer mezelf wel rustig hierin te houden. 

Vandaag precies 40 weken ! Kleine zit nog prima daar binnen . Vandaag controle gehad bij de vk 1 cm ontsluiting . Wel heel veel voorweeen maar dat schijnt bij een 2 e heel normaal te zijn ! 
Gefeliciteerd voor alle mama s die al bevallen zijn ! En zo spannend voor de mama s die nog mogen ! Elke dag schiet het wel door mijn hoofd .. zal het vandaag zijn ?

hallo mamas.
 Ik  ben normaal in november uitgerekend.  Maar helaas lig ik vandaag in het ziekenhuis. Ik ben vandaag 35 weken zwanger. Vliezen waren bij mij gebroken. Misschien vandaag of morgen dat de baby komt. Wel weeen niet extreem ofso. Moet wel aangeven als het erger wordt. Deze baby wil graag eerder uit komen denk ik ?

Ik ben inmiddels 40+4 weken zwanger en de kleine vermaakt zich nog prima bij mij in de buik. As vrijdag ben ik zelf jarig dus hopelijk komt hij niet op deze dag ? 
Gefeliciteerd aan allen die al moeder zijn geworden en de rest succes met de laatste loodjes!

Wat vervelend Albana dat je in het ziekenhuis ligt. Hopelijk wel alles goed.  

Voor de andere dames.. Hopelijk is het nog een beetje vol te houden. Hier inmiddels 39+4 en de dagen worden echt zwaarder. 
@Yne: hoe is het bij jou? Jij zou vandaag laten strippen toch? 

Terug
Bovenaan