Uitgerekend oktober 2021

[quote quote=10437188]Hoihoi, hier uitgerekend op 3 oktober. Ik ben nu 16+3 dit is mijn 3de zwangerschap. A.s vrijdag heb ik de geslachtsbepaling!? Ik voel me baby ook een aantal dagen. Voornamelijk plopjes en bewegingen. Zo bijzonder!
[/quote]Aaah wat leuk...

Hier ook al de geslachtsbepaling gehad en we krijgen een meisje?... eerste keer met ze het niet zien en zat in kleermakerszit..
Maar we mochten kostenloos terug komen.

Dit is ook mijn derde...

Wat een fijne berichten allemaal!

Ahww zo leuk een meisje! ?

Wij hebben donderdag de geslachtsbepalingsecho. Dan ben ik 16+1
Ben heel benieuwd!! Ik voel de baby sinds afgelopen week ook al.. van die kleine plopjes... zo schattig!

Hoe is het bij jullie?! Wordt hier helaas weinig gezegd ?
Ik ben inmiddels alweer 25.5 week zwanger, tijd vliegt! Nog 9 weken werken en dan de rest van het jaar vrij ? Ik voel me heel goed nog dus hopelijk zet dat nog even mooi door? De baby is héél erg druk in mijn buik en ik voel haar enorm veel bewegen, heel fijn. Mijn 1e voelde ik veel minder, komt misschien ook omdat nu bij de 2e de placenta aan de achterkant ligt en bij de 1e (grotendeels) lag ie aan de voorkant.

Hoi allemaal! Ondertussen zullen er al velen met verlof zijn denk? Ik ben nu 36w4d en tel echt af. Alles doet mij pijn. Het is mijn 4e kindje. De andere kindjes kwamen met 34w, 36w, en 37w4d Dus je zou zeggen dat ik er bijna ben ?

Hoe is het met jullie?

Hier 36 +3 en er onderhand ook klaar mee. Oh jouw kindjes kwamen vroeg inderdaad, wel goed vooruitzicht dat je waarschijnlijk niet zo lang meer hoeft ;) Mijn eerste kwam met 41 + 3 dus ik ga nu vanuit dat ik de 41 weken haal. 

Ik ben vooral erg snel moe en buiten adem, pijn bij het lopen. Maar blijf wel in beweging want anders wordt het denk ik nog erger. Moet ook wel met een dreumes van bijna 2. Kan in ieder geval niet wachten tot de buik weg is, al is de newborn periode ook pittig haha. 

Hallo allemaal

Hoer inmiddels (morgen) 35 weken. Maar heb het deze week erg zwaar. De nachten veel krampen en moeilijk slapen. Ene dag werkt kruik wel andere dag werkt er niks.. Dus overdag ook mn rust proberen te pakken (gelukkig is me dochter niet moeilijk en slaapt ze dus zo af en toe nog).. Die wordt as zaterdag 2. Dus dan weer een drukke dag voor de boeg.. Volgend weekend me nichtje 1 jaar. En zondags willen we nog 1x met zn alle naar de efteling. Daarna neem ik gas terug in de weekenden.. Gelukkig lukt het doordeweeks al aardig omdat me dochter 2 dagen naar opa en oma gaat. Ook heb ik 1 okt weer controle in het ziekenhuis ik ben medisch omdat de navelstreng anders loopt en door me vliezen de moederkoek in. Dus wordt die dag een ochtend met veel informatie want er is nog veel onduidelijk.. Ik hoop met 38 weken te bevallen. Want dit nog 5 weken volhouden (mn dochter is met exact 40w geboren) ga ik niet trekken. Hoe gaat het met jullie (sorry voor me geklaag..)

Goedemorgen vanmorgen om 6.20 is onze dochter Maeven geboren met 40+4. Het was een korte heftige thuisbevalling maar we maken het goed

Terug
Bovenaan