Lieve zwangeren,
Ik ben Graziella, kom uit Den Haag en ben nu 12 weken zwanger. Ik ben uitgerekend op 26 oktober. Wat was de afgelopen tijd spannend, leuk en onzeker!
Ik heb vorige zomer een miskraam gehad met 6 weken en dat heeft er toch bij mij in gehakt. Ik had ook weinig kwaaltjes dus in mijn hoofd weinig bevestiging van een kleintje. Ik wist ergens wel dat het goed zat, maar toch onzeker. Ik denk dat elke aanstaande moeder dat ik deze fase ook wel heeft.
Gisteren heb ik mijn termijnecho gehad en toen bleek dat alles goed zat! Wat een bijzondere ervaring was deze echo zeg. We konden de hersenen zien, een maagje en zelfs een duimpje. Het zwom lekker rond en we konden het hartje horen. Het voelt alsof door deze echo een nieuwe tijd is aangebroken.
Ik had mijn zwangerschap al verteld aan mijn inner circle, maar gisteren heb ik ook de mensen daaromheen het laten weten. Van mij hoeft er namelijk niet perse een aankondiging op social media te komen. Deze week ga ik het ook op werk vertellen.
Ik ga lekker meelezen en -praten met deze groep! Ben benieuwd hoe iedereen door alle fasen van de zwangerschap beweegt.
Liefs Graziella