Uitgerekend oktober 2021

Hier gister termijn echo gehad, alles goed! Ik was toch best zenuwachtig! Heel grappig: uitgerekende datum is 28 oktober, de verjaardag van ons dochtertje hahahaha. Ik ga het vandaag aan de rest van mijn collega's vertellen. Heb een grote pot met roze en blauwe snoepjes

Wij hebben afgelopen vrijdag ook termijnecho gehad en alles zag er super uit, ben 1 dagje teruggezet, nu is mijn UD 24 oktober.
FO, ik heb me inmiddels aangemeld voor de facebook groep, zou leuk zijn als er meer via daar mee willen schrijven :)

Lieve zwangeren,
Ik ben Graziella, kom uit Den Haag en ben nu 12 weken zwanger. Ik ben uitgerekend op 26 oktober. Wat was de afgelopen tijd spannend, leuk en onzeker!
Ik heb vorige zomer een miskraam gehad met 6 weken en dat heeft er toch bij mij in gehakt. Ik had ook weinig kwaaltjes dus in mijn hoofd weinig bevestiging van een kleintje. Ik wist ergens wel dat het goed zat, maar toch onzeker. Ik denk dat elke aanstaande moeder dat ik deze fase ook wel heeft.
Gisteren heb ik mijn termijnecho gehad en toen bleek dat alles goed zat! Wat een bijzondere ervaring was deze echo zeg. We konden de hersenen zien, een maagje en zelfs een duimpje. Het zwom lekker rond en we konden het hartje horen. Het voelt alsof door deze echo een nieuwe tijd is aangebroken.
Ik had mijn zwangerschap al verteld aan mijn inner circle, maar gisteren heb ik ook de mensen daaromheen het laten weten. Van mij hoeft er namelijk niet perse een aankondiging op social media te komen. Deze week ga ik het ook op werk vertellen.

Ik ga lekker meelezen en -praten met deze groep! Ben benieuwd hoe iedereen door alle fasen van de zwangerschap beweegt.
Liefs Graziella

Wat fijn @graziella! Lijkt me inderdaad mega spannend en onzeker na een miskraam. Nu dan echt genieten!! Bizar he wat je al kan zien op echo's, alles er al op en aan.

Wij zetten het inderdaad ook niet op social media, pas na de geboorte haha.

Welkom Graziella, wat fijn dat jullie zo'n prachtige echo hebben gehad! Hopelijk geeft dit je wat meer zekerheid en kan je lekker gaan genieten nu. 
Ik heb gisteren de uitslag ontvangen van de NIPT en die is helemaal goed! Gisteren ook voor het eerst het hartje gehoord. Wat bijzonder is dat weer! Komt op de één of andere manier bij mij altijd meer binnen dan een echo. 

Wat fijn al die goede echo's!! Hier nu 12w5d zwanger en ik begin me sinds een aantal dagen eindelijk wat beter te voelen. Nog wel moe maar die extreme vermoeidheid lijkt wat weg te ebben en misselijkheid is er alleen nog als ik niet op tijd genoeg eet. Hopelijk gaat de komende weken de vermoeidheid en misselijkheid er helemaal af? met mijn 1e dochtertje voelde ik me rond de 14 weken ineens een stuk beter, dus daar hoop ik nu ook een beetje op.
Ik werd vandaag gebeld door de verloskundige dat de NIPT-test helemaal goed was, heel fijn. 5 mei hebben wij geslachtsecho, ben zoo benieuwd of we een meidengezin krijgen of van allebei 1?
Iedereen weet het inmiddels en is super enthousiast, heel leuk

Hoihoi, hier uitgerekend op 3 oktober. Ik ben nu 16+3 dit is mijn 3de zwangerschap. A.s vrijdag heb ik de geslachtsbepaling!? Ik voel me baby ook een aantal dagen. Voornamelijk plopjes en bewegingen. Zo bijzonder!

Terug
Bovenaan