Uitgerekend oktober 2021

Haay FO,
Ik zou ook graag in een Facebook groep zitten met anderen die in oktober zijn uitgerekend.  Wel het liefst een geheime groep want de zwangerschap hoeft nog niet openbaar op Facebook.  De vorige keer ook zo gedaan, was echt super fijn

Hallo
Ik Heb 2 april de termijn echo gehad en 2 weken ervoor een eerste echo.  Super blij met mijn tweede zwangerschap.  Ik heb al een zoontje van 19 maanden. Ik zou eigenlijk een afspraak hebben bij de gynaecoloog om weer met clomid te starten en toen bleek ik vlak voor die afspraak spontaan zwanger.  Ik was werkelijk in shock maar oh zo blij.
Volgens de termijnecho ben ik nu 10 weken en op 30 oktober uitgerekend. 
Gefeliciteerd dames! 

FO: Hoe was je echo afgelopen vrijdag? Eén of twee baby's? 

Termijnecho hier was goed, uitgerekend op 18 oktober dus nu 12 weken en 1 dag zwanger. Donderdag bloed prikken voor de NIPT. We doen dit keer ook een geslachtsbepalingsecho met 15 weken. We zijn zooo nieuwsgierig of onze dreumes er een broertje of zusje bij krijgt! 

Fijn die goede echo's! Wij hadden er vorige week maandag een, was allemaal goed. Was wel een super onduidelijke echo wat ik achteraf jammer vind, had misschien even moeten vragen om beter beeld. 
Wij gaan dit keer ook voor een geslachtsbepalingsecho. Vorige keer niet gedaan maar ben nu veel nieuwsgieriger haha. Heb sterk het gevoe dat het een jongetje is. 
23 april de echo voor geslacht. 

Morgen ben ik 13 weken zwanger, de misselijkheid lijkt iets minder te worden. Ik heb wel last van wat krampen vandaag, hoop dat het mn banden zijn. Toch wel spannend dan opeens, maar ja kan niets anders doen dan rustig aan doen en hopen dat het goed blijft gaan.

Hallo dames.
Hier vandaag de termijn echo gehad. 10+4. 31 oktober is due date. Wordt het een halloweenbaby? 
Echo was dik in orde. Nu al een stuiterbal, net als nr 1 trouwens. Dus ik zet me alvast schrap!

Sorry, beetje druk geweest!! Baby 2 is inderdaad gestopt en leek ook iets niet oke, toch fijn dat moeder natuur het dan zo oplost. Baby 1 doet het heel goed, minder ver dan gedacht dus maandag nog een keer echo om termijn te stellen. Waarschijnlijk een late eisprong gehad.

Voor fb groep (uiteraard helemaal geheim, ziet niemand, maar stuk overzichtelijker da een forim) stuur even een mail met het email adres dat je voor fb gebruikt en je naam hier naar uitgerekend2021@gmail.com. maak ik een groep aan!

Hallo,

Ik lees even mee. Vandaag 12 weken zwanger van nr. 1. Super spannend en wat is het al compleet op de echo he.. Wat bijzonder. 22 oktober uitgetekend.. We willen niet weten wat het gaat worden straks maar heb wel al bloed geprikt voor de nipt.

Verder weinig klachten gehad.. Op wat gespannen borsten en extreme vermoeidheid na.

Ik was mij aan het verdiepen in een badbevalling. Iemand hier toevallig ervaring?

Groetjes

Wat leuk om dit allemaal te lezen!

Ben zelf ook zwanger van mijn 1ste heb 10 februari een positieve test in handen gehad en ben 17 oktober 2021 uitgerekend. Ik zat en zit nog steeds in spanning heb vorig jaar een miskraam gehad ( dan blijf je onzeker )

Heb weinig klachten gehad, alleen heel erg moe en mijn borsten deden onwijs veel zeer. Maar dat is nu allemaal een eind over.

Heb nu 2 echo's gehad en alles zag en goed en gezond uit gelukkig. ben vandaag 13 weekjes zwanger. En 3 mei ben ik 16 weken en krijgen we een pretecho en weten we wat het gaat worden 'Spannend'

Leuk om zo af en toe eens iedereen zijn verhaal te lezen..

Terug
Bovenaan