Waar ik vorige week nog zo hard riep dat ik amper ergens last van had, is de vermoeidheid sinds een dag of 5 keihard ingekickt. Pffff, ik weet even weer hoe ik me voelde bij mijn 1e zwangerschap haha. En verschil natuurlijk nu dat ik al een dreumes heb rondlopen die gewoon tussen 6 en 7u wakker is op moment. Dus even uitslapen zit er niet in; op vrije dagen probeer ik tijdens haar middagdutje even gestrekt te gaan en gewoon op tijd naar bed ? Voel ik me wel weer schuldig naar mijn man, want het is zo ongezellig. Maarja hij vindt dat niet erg, weet natuurlijk waar het door komt?
En uiteraard wil ik niet klagen want het is voor het allermooiste doel weer! Volgende week donderdag de 1e echo rond 7 weken, vind het toch wel weer spannend!
Wiwa Goossens wij wachten met iedereen vertellen tot na de termijnecho (11 weken). Alleen denk ik dat ik mijn ouders en schoonmoeder het al wel vertel na de 1e echo; als het mis gaat, horen zij het ook. En ik vind het ook wel fijn als ik het binnenkort kan delen met ze dat ik weer zwanger ben.