Uitgerekend oktober 2021

Hoi, ik had op 19 februari een positieve test in handen, nu op 15 maart de eerste echo. Vandaag bruinig bloed verloren.. maakte me meteen druk.. Hebben meerdere dit?

Wat spannend! Ook ik heb 18 maart mijn eerste echo. Als alles goed is ben ik zwanger van ons eerste kindje. 17 oktober ben ik ongeveer uitgerekend volgens de app.

Spannend allemaal, zeker alle dames met eeb lang traject lijkt me: gefeliciteerd allemaal! Ik heb afgelopen week getest: ik was 3 dagen over tijd (terwijl de app aangaf dat t veilig was haha, not!). Ons dochtertje is nu 15 maanden. Ze is 28 oktober geboren,nu uitgerekend op 23ste. Hopelijk niet tegelijk, al lijkt t mn vriend wel handig, 1x slingers ophangen ;) 2 april pas echo, misschien ga ik wel een eerdere aanvragen,duurt zo lang!

Ik zou graag met een klein groepje, laat zeggen 20-25 dames in een facebook groepje zitten. Meer geïnteresseerden? Dan zet ik t op! Vorige keer veel aan gehad! App groep is niet mijn ding ?

Hoi Louise, gebeurd heel veel, vaak onschuldig! Bij twijfel altijd je verloskundige bellen, daar zijn ze voor en die zijn enorm goed in je geruststellen!

Draakie: Van harte gefeliciteerd! Als het zo'n tijd heeft geduurd is het een extra groot wonder als het eindelijk lukt! 
Louise: Zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, dat is vaak bruinig (oud) bloed. Zolang het bij een klein beetje blijft zou ik me niet al te veel zorgen maken. 

Hoi allemaal! Ik heb ook na 2,5 jaar eindelijk eens een positieve test in handen gekregen! Zoveel negatieve testen en de enige positieve was enkele maanden terug potverdikkie een coronatest! Dus nu extra blij. Ik heb op 17 maart al na 8wk een echo gepland staan. Dus ongeveer tegelijk met een aantal van jullie. En ben volgens eigen berekeningen uitgerekend rond 31 okt. Als bij de 8 wk echo alles ok lijkt, zouden jullie het dan ook al vertellen aan mensen?? Het lijkt zo vroeg nog dan... ?

Waar ik vorige week nog zo hard riep dat ik amper ergens last van had, is de vermoeidheid sinds een dag of 5 keihard ingekickt. Pffff, ik weet even weer hoe ik me voelde bij mijn 1e zwangerschap haha. En verschil natuurlijk nu dat ik al een dreumes heb rondlopen die gewoon tussen 6 en 7u wakker is op moment. Dus even uitslapen zit er niet in; op vrije dagen probeer ik tijdens haar middagdutje even gestrekt te gaan en gewoon op tijd naar bed ? Voel ik me wel weer schuldig naar mijn man, want het is zo ongezellig. Maarja hij vindt dat niet erg, weet natuurlijk waar het door komt?
En uiteraard wil ik niet klagen want het is voor het allermooiste doel weer! Volgende week donderdag de 1e echo rond 7 weken, vind het toch wel weer spannend!
Wiwa Goossens wij wachten met iedereen vertellen tot na de termijnecho (11 weken). Alleen denk ik dat ik mijn ouders en schoonmoeder het al wel vertel na de 1e echo; als het mis gaat, horen zij het ook. En ik vind het ook wel fijn als ik het binnenkort kan delen met ze dat ik weer zwanger ben.

Terug
Bovenaan