Uitgerekend oktober 2021

@FelineA op dit moment nog niet, maar tijdens mijn vorige zwangerschap had ik dat ook hoor. Heeft te maken met je baarmoeder die groeit. Kan geen kwaad!

@FelineA aah oke, het veranderd 8 weken hebben ze gezegd tegen mij 1 oktober. 12 weken echo heb ik over 2 weken dan zal het misschien ook veranderen. Spannend allemaal. Wat jij zegt over menstrautie krampen heb ik ook.. dat zal de groei zijn en ook de banden die dan te werk gaan.

Hey meiden,

Zijn er hier dames die misselijk/ overgeven sorry voor de details. En wanneer stopt het of juist niet.. en wat hebben jullie eraan gedaan om het te verhelpen of te verminderen. Dank jullie wel. Xxx

Amira hier ook heel misselijk met vlagen. Ik merk dat als ik goed op tijd eet en drink, het minder is. Dus ik probeer daar goed op te letten. Ik heb nu 's nachts een pak crackers naast mijn bed staan; in de nacht ben ik soms ook heel misselijk en als ik dan even een cracker oid eet, ebt het weg. Wel heel irritant he, naar gevoel. Ik hoop dat het na het 1e trimester voorbij is qua misselijkheid. 
Ik heb net de 1e echo gehad en het zag er heel goed uit? goede hartactie, juiste plek, kon dooierzakje goed zien. super blij mee! Ze schatte nu 7 weken, wat ik zelf ook al dacht, de precieze datum wordt bij de termijnecho bepaald. Die heb ik 30 maart! 

Hoi dames, ik wil ook graag meeschrijven. Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!
Ik heb maandag een digitale zwangerschapstest van clearblue gedaan en ik blijk (eindelijk) zwanger te zijn, terwijl ik het deze ronde écht niet verwacht had. Er stond “zwanger 2-3 weken”, terwijl ik op 17 februari dezelfde test heb gedaan en toen stond er “niet zwanger”. Vanavond heb ik de verloskundigepraktijk voor het eerst gebeld. Ze schatte net als de huisartsassistente dat ik nu al 7+6 weken zwanger ben, omdat de eerste dag van mijn laatste menstruatie 8 januari was. Ik heb op 12 maart de eerste echo. Spannend!

Hoi dames, gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap. Ik schrijf even mee! Inmiddels 8 weken zwanger van onze tweede, onze dochter is nu 17 maanden. Wordt ons teeede oktober kindje als alles goed blijft gaan, ben nu 14 oktober uitgerekend. Vandaag ook de eerste echo gehad, zo bijzonder weer.
Hier ook veel last van misselijkheid, ik merk dat ik echt elke twee uur moet eten. Dat helpt het beste, ook als ik geen zin heb door de misselijkheid. Vooral crackers en brood werken goed bij mij.

Terug
Bovenaan