Uitgerekend oktober 2021

Dank je wel!!! Ik denk dat dat een goede is. Na 17 maart de inside crowd en na de volgende echo de rest. Is het standaard om zowel bij 7-8 als bij 12wk een echo te krijgen? Ik dacht dat ik gewoon heel vroeg ‘op mocht ‘ :)

Hey Wiwa
Wij vertelden het al een hoop mensen na de eerste echo. (broer en zus, ouders, beste vriendin,...). 
De rest houd ik voor na de 12 weken echo. Dan ben ik toch helemaal zeker. 
Bij ons is het ook een beetje het idee dat we het met onze dierbaren zouden delen als het misloopt.

[quote quote=10410703]Ik praat ook graag mee! ? 
Volgens mijn eigen berekening verwachten wij 1 oktober een derde kindje.
We hebben al twee dochtertjes die in mei 2 jaar worden. Die kwamen er na wat hulp van Clomid. Ons derde kindje kwam er tegen alle verwachtingen in helemaal vanzelf, ondanks de PCOS. 
Morgen heb ik een eerste echo. Ik hoop zo dat alles goed is! [/quote]O wat grappig hier ook 1 oktober uitgerekend en voor de derde kind. Nu afwachten op de termijn echo spannend.. ik sluit mij ook aan.

Dag dames,

Vrijdag zijn wij erachter gekomen dat ik zwanger ben, waarschijnlijk al 6 weken. Morgen gelijk even contact opnemen met de verloskundigenpraktijk.
Super blij met dit nieuws en erg leuk dat onze dochter een broertje of zusje gaat krijgen!

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Gefeliciteerd aan alle nieuwe dames die er achter zijn gekomen dat ze zwanger zijn! 
Morgen voor het eerst naar de vk. Nog 2,5 week wachten op de eerste echo. Duurt lang! 

Spannend @julesss! Hopelijk heb je een goede en vooral fijne intake gehad!

Ik lees al eventjes mee..?
Volgens eigen berekening ben ik 19 oktober uitgerekend van ons tweede kindje.
Maar afgelopen vrijdag ben ik toch maar even voor een hele vroege echo geweest, want ik voelde mij nadat ik mij een week daarvoor heel slecht voelde al een week totaal niet zwanger.
Maar gelukkig zagen we op de echo dat er toch echt al een hartje klopte. En zou ik volgens die berekening 23 oktober uitgerekend zijn.
Hopelijk blijft alles goed gaan en zien we 9 maart weer een mooi kloppend hartje!

@Amira: Intussen is de datum officieel bijgesteld naar 4 oktober. ?
Ik ben op dit moment dus 9w2d zwanger. Hebben jullie ook soms last van menstruatie - achtige krampen? Sinds vanmorgen heb ik echt buikpijn, waardoor ik me toch wat zorgen maak. 

Terug
Bovenaan