Uitgerekend oktober 2023

Ohh dan snap ik heel goed dat je gaat bellen! Ik heb nog nergens last van, naja wel iets gevoelige borsten. 

Oh wow dat zijn wel echt duidelijke testen! Mijn test van gisterochtend was bijna niet op de foto te zetten, zo licht. Die van vanochtend zal ik zo delen :) 


Bij ons ook de 2e, hebben een jongetje van september 2020! 
 
Je kunt de foto uploaden via imgbb.com en dan de link hier plakken, dan werkt het.
 
En leuk, ze zijn ongeveer even oud dan!
 
Ja, een aantal mensen hadden het al over een tweeling, met deze testen en symptomen, maar ik hoop vooral gewoon dat het allemaal goed zit en we over een week of 4 een kloppend hartje kunnen zien
 
[quote quote=10602764] Dit is dus 10, 11 en 12 DPO..[/quote]
 
https://ibb.co/0ZLCYX7
 
En dit de volledige opgedroogde versie van 12 DPO (1 of 2 dagen voor NOD dus)
 
Ohh sorry! Had niet gezien dat hij hem niet had gepakt. Probeer het nu weer maar hij pakt hem niet.. 
Tweeling zou kunnen, maar hoeft niet perse toch? Al is je test wel heel duidelijk haha! Zou wel bijzonder zijn :) zit het bij jullie in de familie?
Kloppend hartje is inderdaad het belangrijkste!
 
Nee, bij mij pakt hij de foto's ook nooit, behalve als ik ze dus upload via die externe website en dan de link post. Probeer dat eens?
 
Hoi,
gefeliciteerd beide!! 
ik had 21 Jan mijn eerste positieve test, vd week nog een paar getest en duidelijk zwanger.
Alleen in november een miskraam gehad en met medicijnen is het toen weggegaan. 

vind het nu dus heel spannend, kan het ook bijna niet geloven dat het echt zo is. 

Ga van de week de vk bellen en ben benieuwd wanneer de eerste echo is.
 
 
Terug
Bovenaan