Uitgerekend oktober 2023

Hoi allemaal, 
Ik zou mij ook graag aansluiten bij deze groep! Ik heb net geprobeerd via de whatsapp link deel te nemen maar krijg een bericht dat deze niet meer werkt?
Volgens mijn eigen berekening zou ik uitgerekend zijn op 5 oktober, na heel wat maanden geen positieve test, is het uiteindelijk gelukt in IUI ronde 3!
 
@Danoontje: dankjewel! Dit was de 6e ronde dat we het met hulp hebben geprobeerd (en de 2e keer dat het een ronde met een eisprong was). Vanochtend een CB test gedaan en die zei 1-2 weken zwanger. Ik vind het super spannend en durf nog niet echt blij te zijn. Eerste echo is gepland voor 20 februari, nog even geduld.
@CharlieD: spannend ook! Duurt inderdaad lang he zo'n eerste echo.. Ik duim voor je dat alles gewoon goed blijft gaan!
@S-O: gefeliciteerd, heel fijn dat het na zo lang is gelukt!
@Mamma-croco: ooh jij zelfs 4 weken wachten haha wat ellendig!! Wel goed nieuws dat je testen zo oplopen 
 
@Mama-Croco: het lukt me niet om in de Whatsapp groep te komen. Er staat: U kunt niet deelnemen aan deze groep, omdat deze uitnodigingslink opnieuw ingesteld is. 
 
Hoi hoi, 
 
ik heb deze week ook een positieve zwangerschapstest en vermoedelijk 11 oktober uitgerekend. Zou ik ook nog mee mogen in de groep of wordt het dan teveel? :)
 
lieve groetjes
 
Hoi allemaal,
 
Allereerst gefeliciteerd iedereen!
Ik heb vanavond een positieve test in handen  gekregen, morgen moest ik eigenlijk ongesteld worden, maar kon niet meer wachten. Hij was meteen knal positief. 
Het wordt ons 3e kindje. We hebben een dochter van 7 en een zoon die deze maand 5 wordt. We hebben lang getwijfeld over een 3e, maar we zijn nu superblij hiermee. Natuurlijk is het even wennen aan het idee. 
Kan er nu iig niet van slapen...:p
 
Terug
Bovenaan