Uitgerekend oktober 2023

Hi meiden, ik heb gisteren op 12dpo een zwangerschapstest (digitaal early van Clearblue) gedaan en die zei zwanger. Mijn NOD is a.s. woensdag dus ik was wel vroeg.
Dit zou mijn allereerste zwangerschap ooit zijn na bijna 1,5 jaar proberen. We hebben het deze ronde geprobeerd met Gonal-F injecties, Ovitrelle om de eisprong op te wekken en ik slik nu nog Duphaston tabletjes (progesteron). Ik wil woensdag op mijn NOD nog eens testen.
Met wat voor testen bekijken jullie of de testen oplopen? Zijn dat Sensitest zwangerschapstesten (dipsticks)? Die heb ik niet in huis helaas.. Wel ovulatietesten van Sensitest, iemand ervaring met het gebruik daarvan als zwangerschapstesten?
Mocht ik woensdag nog een positieve test hebben, dan bel ik het ziekenhuis en mag ik denk ik de eerste echo daar doen. Ik hoop heel erg dat dat in de week van 20 februari mag, net voor onze skivakantie.  Ik ben ontzettend zenuwachtig en hoop dat het allemaal goed is en blijft! Julie ook veel liefs en sterkte gewenst tot de eerste echo!
 
@Gebruikermei, wat goed, gefeliciteerd! En je bent dus ook al over je NOD heen, neem ik aan? Snap wel dat het spannend is, ik duim met je mee.
 
@Ntje, ik heb inderdaad de testen van Sensitest (via Bol.com, de volgende dag in huis). Maar in principe kan je dit met iedere test doen hoor, mits deze niet digitaal is. Bij mijn vorige zwangerschap gebruikte ik de testen van de Action. 
 
Mijn testen liepen heel hard op, maar die van vandaag is eigenlijk even donker als die van gisteren, en daar werd ik mild paniekerig van. Even morgen afwachten maar.
 
Vind het zelf wel leuk om een whatsapp-groepje te starten, omdat je dan toch ook wat laagdrempeliger echt wat met elkaar kunt kletsen.
Ik heb dus een link aangemaakt. Als je wilt aansluiten, dan ben je welkom!
Mijn ervaring is dat zo'n groep kan uitgroeien tot een leuke, gezellige, hechte groep .
https://chat.whatsapp.com/IAveBdCKNVV7DUCPHd6gqH
(Ik deel deze wel ook even met nog wat andere zwangere vrouwen die niet op dit forum zitten)
 
Ik heb vrij veel last van lagere buikpijn en steken. Ben er niet helemaal gerust op. Als ik morgen een positieve test heb ga ik het ziekenhuis even bellen en vragen wanneer ik langs kan komen voor een (hopelijk vroege) echo. 
Mamma-croco, is dat een groep voor meiden die allemaal in okt '23 zijn uitgerekend?
 
Hej!
Ik zou graag willen aansluiten. Zondag 22 januari had ik een positieve test in handen, eerst een normale test en toen een wekenindicator die 1-2 weken zwanger aangaf. Afgelopen donderdag en vrijdag heb ik last gehad van een beetje bruin/zwart bloed, daar was ik super onzeker over. Heeft iemand anders dit toevallig ook meegemaakt?
Ik heb 14 februari de eerste echo staan, dit is de 7 weken echo. Dit duurt voor mijn gevoel nog super lang, helemaal omdat ik mij nu zo onzeker voel. Ik heb ook nog niet echt last van zwangerschapshormonen dus dat draagt ook niet echt mee. Op aanraden van dit forum heb ik net de Sensitest besteld via Bol.com. Dus vanaf morgen kan ik testen en kijken of er een mooie opbouw te zien is. 
 
@Ntje, slim hoor; goed naar je gevoel luisteren!
Hoewel ik die lage buikpijn ook wel heb en dat nu ook wel zie bij die andere dames in de apps, dus dat kan ook zeker gewoon iets zijn wat er bij hoort.
 
Het is inderdaad een groepsapp met dames die in (begin) oktober 2023 uitgerekend zijn! 
 
@Ntje, welkom, gefeliciteerd!
Wauw, eindelijk zwanger! Was dit de eerste ronde dat jullie het met wat 'hulp' geprobbeerd hebben?
Ik heb gewoon de simpele testen van de action gebruikt. Eerst die gevoelige en nu de gewone. Met die gevoelige had ik zaterdag voor het eerst een heeeele lichte streep, maar inmiddels is het duidelijk :) Ik heb geen ervaring met het gebruik van ovulatietesten als zwangerschapstest...
Heel spannend en ik duim onwijs dat het goed blijft gaan!
 
@Gebruikermei 
Welkom, gefeliciteerd! Ohh wat heftig een miskraam.. Heb je de vk al gebeld?
 
@Mama croco 
Heb jij nog meer getest?
 
@CharlieD
Welkom, gefeliciteerd! Ik snap dat je daar super onzeker van word.. ik heb er helaas geen ervaring mee.. Ik moet wel zeggen dat ik ook niet echt last heb van kwaaltjes, dat maakt mij dan weer onzeker?
Ik ben lid geworden van de whatsapp groep ;). Ik had voor een ander forum een Facebook pagina aangemaakt. Als jullie het leuk vinden kan ik de link hier delen?
 
 
 
@Danoontje, leuk dat je ook lid bent geworden, ik zag je al verschijnen ;) (Of ja, haha, iemand met dezelfde naam).
 
Ik heb vanochtend nog getest. Test was echt super donker, dus was weer helemaal gerustgesteld, haha. (Wat een achtbaan..)
 
Heb ook een afspraak bij de verloskundige gemaakt, maar dat is nog wel 4 volle weken wachten.
 
Terug
Bovenaan