Uitgerekend oktober 2023

Jaa klopt, ik heb PCOS en dit is onze eerste zwangerschap in ronde 3 met Puregon en Oviterelle. Ik merk wel dat ik met 1 tabletje voldoende heb dus snap die 3x op een dag niet heel erg! Dus probeer de dosis zo laag mogelijk te houden!
 
Ik voel me momenteel vooral moe en misselijk ?. Verder alles OK hier. En inderdaad wel bijzonder dat het dezelfde periode is ?. Maakt het ook wel makkelijk omdat ik dezelfde zwangerschapskledij als vorige keer deze zomer kan bovenhalen en dezelfde slaapzakjes en kleertjes enzovoort zal kunnen gebruiken. Ik had toen namelijk ook best wat neutrale kleertjes gekocht met het oog op een tweede kindje dat dan misschien een jongen kan zijn.
 
Hoi,
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap. 
Wij hebben een dochter van 7 en onze zoon werd afgelopen week 5. Ook best een verschil dus. Vind het ook wel spannend, voor je gevoel begin je weer opnieuw. Denk wel dat het heel leuk is dat de oudsten het zo bewust mee gaan maken. 
 
 
 
Oh wat leuk dat jullie nog voor een 3e kindje zijn gegaan! Spannend ook he?! Je bent al zo uit de kleine kinderen tijd, maar idd wel heel leuk dat ze straks veel meer betrokken zijn en kunnen helpen enzo. Ik vraag me wel af hoe we dat gaan doen met speeldates enzo.. dat zal even omschakelen worden. Mijn dochter gaat na de zomervakantie naar groep 3, eind okt wordt dan de baby geboren. Ben ook wel benieuwd hoe het dan zal gaan met slapen enzo. Spannend allemaal! 
 
Gisteren met 6+5 een mooie echo gehad met kloppend hartje, zo blij! Misselijkheid lijkt een beetje af te nemen dus dat is heel welkom haha.
Hoe gaat het bij iedereen?
 
A.s maandag onze 2e echo met 8 weken, helaas in de ochtend en avond nog best misselijk. Ik merk dat dit ook sneller komt als ik moet gaan eten. Ik ben wel gestopt met dr medicatie voor misselijkheid omdat ik deze in het 1e trimester niet vertrouw. Op mijn werk sta ik momenteel nog 50% ziek omdat ik smiddags echt ff mijn rust moet pakken door te liggen of te gaan slapen! 
 
[quote quote=10607386]A.s maandag onze 2e echo met 8 weken, helaas in de ochtend en avond nog best misselijk. Ik merk dat dit ook sneller komt als ik moet gaan eten. Ik ben wel gestopt met dr medicatie voor misselijkheid omdat ik deze in het 1e trimester niet vertrouw. Op mijn werk sta ik momenteel nog 50% ziek omdat ik smiddags echt ff mijn rust moet pakken door te liggen of te gaan slapen![/quote]
Hoe was de echo? En zakt de misselijkheid al iets?
Wij hebben eergisteren een mooie echo gehad met 8 weken en gaan dit weekend familie vertellen, zo leuk! Wel nog erg moe en misselijk maar hopelijk gaat dat zakken over een week of twee:)
 
hoe is het met de rest?
 
Onze echo was ook goed! Hartjes rond de 160 (kon iets afwijken ivm echo bij gyn)
Nu op 21-3 op 10 weken weer. Ik krijg elke 2 weken een echo ivm een tweeling!
Het ging 7 dagen goed kwa stoppen met medicatie maar dinsdag ging et helaas weer berg afwaarts en ben ik weer begonnen met metoclopramide. Op zich voel ik me dan wel misselijk maar hou wel eten binnen.
 
Terug
Bovenaan