Uitgerekend oktober 2023

Hoi!
Jij ook gefeliciteerd!
Wat vervelend dat je zo'n last hebt van die angst.
Ik denk dat iedereen in meer of mindere mate heeft uiteraard. Het is ontzettend vervelend, maar er is denk ik vrij weinig aan te doen. Zoek afleiding, probeer met andere dingen bezig te zijn. Uiteindelijk vliegen de weken om, achteraf gezien dan. Nu lijkt het nog eeuwen...ik weet het ;)
 
 
 
 
 
Hoi iedereen! Helaas hadden wij vorige week Corona gekregen en ben ik al het hele weekend heel ziek! Gister naar de Gyn gebeld en verhaal uitgelegd! 
Ik mocht gelukkig toch langs komen!
Wij hebben het verblijdende nieuws gekregen dat wij zwanger zijn van een Tweeling
 
@sammzz ooooo wat fantastisch, gefeliciteerd! Jeetje zeg, wat een verrassing. Heel veel beterschap met C.
@Zegikniet bedankt voor de tips! Ik probeer er inderdaad zo min mogelijk mee bezig te zijn.
Vandaag even met de verloskundige overlegd en zij geeft aan dat we een extra (pret)echo met 6,5 week (volgende week ergens) zouden kunnen doen. Scheelt weer 1,5 week. Maar op de een of andere manier voelt dat niet goed ofzo. Lekker vaag haha. Hebben jullie hier ervaring mee?
 
[quote quote=10606058]@sammzz ooooo wat fantastisch, gefeliciteerd! Jeetje zeg, wat een verrassing. Heel veel beterschap met C. @Zegikniet bedankt voor de tips! Ik probeer er inderdaad zo min mogelijk mee bezig te zijn. Vandaag even met de verloskundige overlegd en zij geeft aan dat we een extra (pret)echo met 6,5 week (volgende week ergens) zouden kunnen doen. Scheelt weer 1,5 week. Maar op de een of andere manier voelt dat niet goed ofzo. Lekker vaag haha. Hebben jullie hier ervaring mee?[/quote]
---
Als je de kans krijgt zou ik het gewoon doen! Dat geeft je misschien meer rust! Met 6.5 week kun je al best veel zien ook het hartje!
Ik zou nu elke dag wel willen kijken! 6 maart voor de volgende echo duurt dan nog best lang hihi! ?
 
[quote quote=10606112]
 
— Als je de kans krijgt zou ik het gewoon doen! Dat geeft je misschien meer rust! Met 6.5 week kun je al best veel zien ook het hartje! Ik zou nu elke dag wel willen kijken! 6 maart voor de volgende echo duurt dan nog best lang hihi! ?[/quote]
@Sammzz je hebt ook groot gelijk! Ik heb een afspraak ingepland voor volfgende week woensdag, dan ben ik 6+3 :D Succes met wachten tot de 6e, nog even volhouden!
 
Ik had eergisteren een positieve test in mijn handen, ik had nog twee dagen gewacht met testen omdat mijn cyclus nog weleens schommelt tussen de 28/30 dagen. 
Niet de eerste keer zwanger, maar hopelijk wel een zwangerschap die ik mag voldragen! ?
Ik moet nog wachten op mijn eerste echo, maar de uitgerekende datum zal dus ergens eind oktober/begin november zijn. ??
 
@angeleriffic gefeliciteerd! Hopelijk inderdaad een mooie, gezonde zwangerschap. De eerste weken zijn natuurlijk altijd spannend. Wanneer heb je je eerste echo?
 
Terug
Bovenaan