Uitgerekend oktober 2023

@JeanyAnon  Ik heb 13 maart mijn eerste echo, maar mocht ik mij zorgen maken door eventuele klachten dan mag ik eerder komen. 
Maar naast vlagen misselijk, de vermoeidheid, jeuk rondom mijn tepels en vage klachten in mijn onderrug heb ik verder nergens last van. ?
En jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! 
 
Hoi meiden, ik wil ook graag meeschrijven. Ik ben 27 okt uitgerekend van ons tweede kindje. Wij hebben al een dochter van 6.. best groot leeftijdsverschil. Ben heel erg benieuwd hoe dat gaan zijn als alles goed mag gaan. 
 
[quote quote=10606724]Hoi meiden, ik wil ook graag meeschrijven. Ik ben 27 okt uitgerekend van ons tweede kindje. Wij hebben al een dochter van 6.. best groot leeftijdsverschil. Ben heel erg benieuwd hoe dat gaan zijn als alles goed mag gaan.[/quote]
----
Lijkt me ook een best leuk verschil! Ze zijn dan wel op een leeftijd dat ze al met kleine dingen willen/kunnen meehelpen!
Laten we hopen dat het bij iedereen goed gaat! Ik ga inmiddels mijn 8e week in en de medicijnen die ik neem helpen mij om de dag door te komen en te kunnen eten! Hopelijk kan ik daar snel vanaf!
 
Nou dat hoop ik ook voor iedereen! Wat voor medicijnen heb je? Ik heb in mijn vorige zwangerschap emesafene geslikt. Ik werd toen vanaf week 6 enorm misselijk, ben nu 5 weken.. hopelijk valt het mee haha. Hoe voel jij je nu bij 8 weken zwangerschap?
 
hebben jullie nog zomervakantieplannen?
 
Dag iedereen! En proficiat ?!
Ik sluit me ook graag aan. Dinsdag had ik een positieve test in handen. Ik zou nu dus ongeveer 5 weken zwanger zijn van ons tweede kindje. We hebben al een dochtertje van 16 maanden. Woensdag is mijn zwangerschap bevestigd dmv bloedonderzoek bij de huisarts. Gisteren was het nog even spannend. Toen ben ik naar de spoed gemoeten met hevige buikpijn thv mijn baarmoeder en eierstokken. Net zoals bij het begin van mijn eerste zwangerschap was er een cyste op mijn eierstokken beginnen doorgroeien en was die geknapt. (Oh de geneugten van PCOS ?). Maar in het ziekenhuis hadden ze dus weer bloed genomen en het HCG-niveau is mooi aan het stijgen dus ik heb er een goed oog op ☺️. Uitgerekende datum zou 28 oktober zijn, 1 dag na de verjaardag van ons dochtertje ?. Maar aangezien ik sowieso een geplande keizersnede zal krijgen (te smal bekken) en we in onze familie grote baby's maken, reken ik erop dat ik wel een weekje vroeger zal bevallen. Was bij mijn dochtertje ook zo. Dinsdag 14 maart heb ik mijn eerste echo.
 
Ik had eerst Metoclopramide, maar dit hielp niet goed genoeg en kreeg hierbij veel pijn aan mijn slokdarm erbij van het spuugen
Ik heb nu ondansetron ofzo, maar gebruik deze maar 1x per dag, omdat ik deze niet heel erg vertrouw in het 1e trimester, maar ik moest wat want ik was inmiddels al een aantal kilo verloren. Als je op internet gaat lezen zijn de meningen er ook over verdeeld en ik hoop zo dat het geen gevolgen heeft voor de kleintjes! ? 
Ik zat op het randje van opnemen en aan het infuus namelijk.
 
Terug
Bovenaan