Uitgerekend rond 10 november

Hetzelfde als wat de verloskundige zag, het lijkt vooralsnog niet buitenbaarmoederlijk de pijn is zorgelijk dus morgen weer bloedprikken en echo. 
Vannacht was alles drijfnat van het zweet zo een pijn. Het zou mogelijk ook iets met darmen te maken kunnen hebben.
De spanning blijft dus! :(

Hoi,
Ik heb inmiddels ook de Facebook groep opgezocht en wacht nu op goedkeuring.

We hebben ook een Whatsapp groep met een aantal dames. Als je je daar bij wilt aansluiten mag je mij wel mailen en dan voeg ik je toe; irisht92@gmail.com

Hoi hoi

sinds maandag weten mijn vriend en ik dat we zwanger zijn. Vandaag 5 weken. 18 november uitgerekend. 

Heb me aangemeld op fb!! Gezellig! Hopelijk mag dat met deze datum nog ?

Gefeliciteerd dames!
Ik ben vandaag 4+6 weken zwanger en volgens internet zou onze kleine spruit 21 november moeten komen.
Ik kan de groep ook niet vinden op Facebook.
Kan ik alsnog worden toegevoegd aan de Facebookgroep?

Oh, nog een onderwerp over uitgerekend in november! Ik had net een bericht in het andere topic geplaatst ? 
Heb een mailtje gestuurd naar Valletje, lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen op Facebook!
Groetjes,
L

@Gebruiker10054576
Ik heb echt heel veel apps gedownload, maar mijn favoriet is denk ik wel The Bump, omdat je daar heel mooi 3d-afbeeldingen hebt van zowel de baby als je eigen lichaam. Het is wel Engelstalig.

Terug
Bovenaan