Uitgerekend rond 10 november

Hoi meiden,
Ik heb gister een test gedaan en die was positief. Zal rond 20 november uitgerekend zijn. (Hopelijk mag ik er nog bij)
Wij hebben een gezonde dochter van  3,5 jaar. En helaas in nov een miskraam gehad met 11,5 weken.
Durf er nog niet echt van te genieten, helaas heb ik een grotere kans op een miskraam door een chronische afwijking. 
Hier door mijn werk ook moeten inlichten waar ik morgen voor het eerst ga beginnen. 
Ben blij dat ik er zo met jullie over kan praten vorige keer aan te veel mensen verteld. 
Voor de rest weinig klachten alleen gevoelige borsten.

Groetjes AnnigjeP 

Ja ik ben rond 1 nov uitgerekend. Zo spannend eindelijk raak na meerdere IUI ben blij om met meerdere erover te praten. Bijna eerste echo. Kijk er enorm naar uit

Wat raar. Toch al veel aanmeldingen. Gelukkig! Maar we kunnen het ook zo oplossen.. Als je een mailtje stuurt naar zonnetjeinnovember@gmail.com met je gebruikersnaam van Facebook dan kan ik je wel toevoegen. #nikstedoenopmnwerk! #vultdedaglekker! 

Nou dames, hier werd de pijn te erg, gisteren met spoed naar verloskundige gegaan. Ze dacht dat het vruchtje wellicht niet in de baarmoeder zat, super spannend.
Maar het lijkt op de juiste plek te zitten, ben wel waarschijnlijk vandaag niet 5 weken maar 4 weken en 5 dagen. Dadelijk plasje naar huisarts brengen voor blaasontsteking te testen, en moet nu wekelijks op controle.
Dus durf nog niet echt te juichen.

Update..... verloskundige en huisarts zijn niet gerust.... blaasontsteking is het niet...Net bloed laten prikken en straks naar gynaecoloog. Erg frustrerend en spannend dit! Wish me puck

Gebruiker10066704
och wat vervelend! Die zorgen wil je dr echt niet bij!! Hoe is het vandaag verder afgelopen?

Terug
Bovenaan