Uitgerekend rond 10 november

Ow dat is idd snel gegaan! Gefeliciteerd!

Vandaag verloskundige gebeld 29-3 eerste afspraak, gisteren zeer heftige kramp gehad. We hopen dat t van de darmen afkomstig is. Volgende keer moet ik wel direct verloskundige bellen.
De Facebook pagina hoe verborgen is dat voor je vrienden e.d.?

Ow dat is idd snel gegaan! Gefeliciteerd!

Vandaag verloskundige gebeld 29-3 eerste afspraak, gisteren zeer heftige kramp gehad. We hopen dat t van de darmen afkomstig is. Volgende keer moet ik wel direct verloskundige bellen.
De Facebook pagina hoe verborgen is dat voor je vrienden e.d.?

Hi Ladies, 

Ik ben er zaterdag achter gekomen dat ik 4 weken en 5 dagen zwanger ben. Ik ben volgens internet rond 14 Nov uitgerekend. 

Maandag 26 maart krijg ik de eerste echo. Ik maak mij echter wel om van alles druk omdat het onze eerste is en na lang proberen wij eindelijk zwanger zijn. 

Heb best al wat kwaaltjes zoals super pijnlijke borsten, misselijkheid, moe en buikkrampen. Daar ben ik toch echt nerveus over. Maar ik probeer positief te blijven :).

Onze familie weet van niks, ze weten helemaal niet dat wij het al zolang aan het proberen zijn dus die zullen verrast zijn als we het eindelijk kunnen vertellen. 

Xx Ry 

Hoi meiden,
Gefeliciteerd allemaal!
Wij zijn er zaterdag achter gekomen dat we na 1,5 jaar proberen nu zwanger zijn!
Vanaf donderdag positief getest, maar met zo’n licht streepje dat we het niet durfden te geloven..
Volgens internet zal ik rond 17 november uitgerekend zijn.
Heb ook last van pijnlijke borsten en hevige buikpijn, fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. 
Vanmiddag afspraak gemaakt voor de eerste echo, die staat nu gepland voor 12 april. 
Vind het zo spannend allemaal! 
Ga ook proberen de Facebook pagina te vinden. 

Hoi allemaal, 
Ik heb vandaag de vlk gebeld en krijg 29 maart de intake en dan 2 weken later de eerste echo. 
Ik word gek van de buikkrampen en diarree, heben meer dames daar last van? 
Echt heel leuk dat er steeds meer zwangeren bijkomen! Kunnen we geen gesloten WhatsApp app club oprichten op 1 of andere manier?
Groetjes!

Hej Gebruiker10066704
De Facebook pagina ik besloten. Vrienden kunnen alleen zien dat je er lid van bent vandaar de beetje undercover naam, maar zien geen berichten of informatie. In heb geen groepsinformatie toegevoegd en heb als groepsonderwerp reizen gekozen.Ook moet je twee vragen beantwoorden om lid te worden dus niet iedereen kan erbij! 
Het wordt al gezellig druk.. dus kom erbij als je het leuk vind.

Hoi meiden,
Ik heb gister een test gedaan en die was positief. Zal rond 20 november uitgerekend zijn. (Hopelijk mag ik er nog bij)
Wij hebben een gezonde dochter van  3,5 jaar. En helaas in nov een miskraam gehad met 11,5 weken.
Durf er nog niet echt van te genieten, helaas heb ik een grotere kans op een miskraam door een chronische afwijking. 
Hier door mijn werk ook moeten inlichten waar ik morgen voor het eerst ga beginnen. 
Ben blij dat ik er zo met jullie over kan praten vorige keer aan te veel mensen verteld. 
Voor de rest weinig klachten alleen gevoelige borsten.

Groetjes AnnigjeP 

Hoi meiden,
Ik heb gister een test gedaan en die was positief. Zal rond 20 november uitgerekend zijn. (Hopelijk mag ik er nog bij)
Wij hebben een gezonde dochter van  3,5 jaar. En helaas in nov een miskraam gehad met 11,5 weken.
Durf er nog niet echt van te genieten, helaas heb ik een grotere kans op een miskraam door een chronische afwijking. 
Hier door mijn werk ook moeten inlichten waar ik morgen voor het eerst ga beginnen. 
Ben blij dat ik er zo met jullie over kan praten vorige keer aan te veel mensen verteld. 
Voor de rest weinig klachten alleen gevoelige borsten.

Groetjes AnnigjeP 

Terug
Bovenaan