uitgerekend september 2007

Hoi allemaal,
Gefeliciteerd! Woensdag een test gedaan en positief! Geweldig. Als alles goed gaat krijgen we rond 23 september ons derde kindje. Vanochtend bijna overgeven (bij de eerste drie maanden ziek, bij de tweede negen maanden). Dit is wel heel vroeg, was dan ook even stressen om op tijd bij school te zijn....We hebben het de oudste nog niet verteld, die dacht dat ik vanochtend dikke amandelen had en daardoor moet overgeven :) Totdat het echt erg wordt houden we het daar nog maar even bij.
Groetjes, Moes

ik kan het allemaal niet mer bijhouden hoor, wie er allemaal bij komt, dus mischien is het handig dat alle nieuwe dames het lijstje met namen even kopieerd en er weer nieuw bijzet met de eigen naam natuurlijk.
kristel: ik groei ook mega hard, ik ben nu 6 weken, maar veel van mijn broeken kunnen ook al niet meer dicht, ik vraag me soms ook af of het er geen 2 zijn. onze vk heeft geen echoapparaat, dus daarvoor moeten we ergens anders heen. de vorige keer dacht ze ook bij 12 weken dat het een 2ling zou zijn, omdat mijn baarmoeder al zo hoog lag. toen we een dag later voor een echo gingen, bleek het dat ik al een weekje verder was. mischien is dat nu weer het geval. op 30 jan. moet ik naar de vk, maar de echo zal wel later zijn.
als nu weer blijkt dat ik een week verder ben, ben ik uitgerekend op de 2e verjaardag van mijn zoontje.
moes: ik ben ook echt nit lekker s'ochtends, ik zie er dan als een berg tegen op om iets te eten, als ik pap voor mijn zoontje maak, ga ik al bijna over mijn nek, ik dwing mezelf dan om toch iets te eten en na 10 minuten gaat het dan ook iets beter.
s'avonds daarintegen heb ik vreet buien, ook niet leuk meer. de vorige keer ben ik 20 kilo aan gekomen, ik had dan wel een groot kind, 9 pond, maar toch. gelukkig het ik met sonja bakkeren alles er weer af gekregen, nu maar hopen dat me dat weer gaat lukken.
gr. christel

Laat ik me ook weer eens tussen de zwangeren mengen..., ik merk echt nog zo weinig van m'n zwangerschap dat ik het gewoon steeds vergeet!
Nog helemaal geen last van kwaaltjes. Gek hé, maar ik wordt er bijna onzeker van. Ik begin gewoon te twijfelen of ik wel twee streepjes heb gezien op de test.
Maar goed, ik ben ook echt nog niet ongesteld!
En als ik over een paar weken hondsmoe en kotsmisselijk met bloemkoolborsten over het toilet hang... dan denk ik vast met weemoed terug aan deze eerste weken!
Hoewel... in de vorige zwangerschap heb ik ook geen verschrikkelijke kwaaltjes gehad. En dat was nog wel een tweeling (ja, dat schijnt ook een kwaaltjes-verdubbeling te zijn!).

De afspraak met de verloskundige staat: 25 januari, als ik precies 8 weken zwanger ben.
Ik kan echt niet wachten op bevestiging!

We hebben het nog niet aan de familie en vrienden verteld. Alleen aan m'n schoonzus, omdat we toevallig van elkaar ontdekten dat we allebei met de pil gestopt waren. Toen we met oud en nieuw bij hun waren en ik nog steeds niet ongesteld was leefden ze wel heel erg mee! En het is echt fijn om in elk geval iemand te hebben aan wie je er vrijuit over kan praten..!
Volgend weekend gaan we het aan mijn familie vertellen, als het allemaal goed gaat.
Mijn moeder viert dan haar verjaardag, dus de hele family is thuis. Een zeldzaamheid, dus dé gelegenheid om het te vertellen! Haha, volgens mij gaan we ze echt verrassen!

Geniet van de dag allemaal!

Triplemom

hey dames, ik ben overgegaan naar het september forum, wie volgt ons???
eindelijk is het september forum geopend.
du hier kom ik waarschijnlijk niet terug
tot daar!!!!
groetjes christel

hoi dames heb net voor 2keer getest
en ben ook zwanger
1 sept heb ik me spieraal er uit gehaald
en nu zwanger best snel
ben of 24 sept of 26 sept uitgerekent
groetjes maaike

hallo alle moeders
raar he dit is ons eerste kindje ben nu 6 weken zwanger
kei blij maar ik vind het zo moeilijk om niks tegen iemand te zeggen ik ben blij als ik een echo krijg en zeker weet dat het er zit want ik heb op een beetje buikpijn na nergens last van wel 2x getest dus het zal er echt wel zitten

hallo

hallo dames

ik weet sinds een week dat ik in verwachting ben van ons2e kindje. ik ben uitegrekend op 20 september.

gezellig dat er zoveel dames zijn die ook in sept. uitgerekend zijn.

Hoi hoi,

Gefeliciteerd allemaal!!!.
Ik ben Priscilla en ik ben 22 jaar oud en in  verwachting van mijn 3e kindje
Ik heb een pracht zoontje van 2jaar. Een jaar geleden heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad.Ik heb daar veel verdriet om gehad. Sinds kort ben ik er achtergekomen dat ik zwanger ben en ook ik ben in september uitgerekend.
Ik hoop dat alles nu goed gaat!

Zijn er al vrouwen die kwaaltjes hebben?

Groetjes,
Priscilla

Terug
Bovenaan