uitgerekend september 2007

nanking (christel)          5 sept.        2e kindje

jeni

zwanger moedertje        2 sept.        1e kindje??

tebby (debby)                        23 aug.                1e kindje

nakomertje                                19 aug.                3e kindje

ammale                                        6 juli

patricia jobse                        eind aug.                2e kindje

nous78                                        6 sept.                              1e kindje

peet                                                5 sept.                                2e kindje

mickey                                        6 sept.                                1e kindje

MamaJudy                              14 sept                                1e kindje.

Janneke (jajo)                        6 Sept                                1e kindje

Triplemom                                6 sept                                    3e kindje (2e zwangerschap!)

Nelia                                               11 Sept                               1e kindje

quote: Nelia reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-01-2007 09:53:23'));

nanking (christel)          5 sept.        2e kindje

jeni

zwanger moedertje        2 sept.        1e kindje??

tebby (debby)                        23 aug.                1e kindje

nakomertje                                19 aug.                3e kindje

ammale                                        6 juli

patricia jobse                        eind aug.                2e kindje

nous78                                        6 sept.                              1e kindje

peet                                                5 sept.                                2e kindje

mickey                                        6 sept.                                1e kindje

MamaJudy                              14 sept                                1e kindje.

Janneke (jajo)                        6 Sept                                1e kindje

Triplemom                                6 sept                                    3e kindje (2e zwangerschap!)

Nelia                                               11 Sept                               1e kindje

Line                                  14 sept                    1e kindje

oh, dat ging niet helemaal zoals het hoort. Nou ja, de bedoeling was dat ik mijn naam in dit rijtje ging voegen :-D.
Nelia, ik vind veel veel herkenning in jouw verhaal. Ik heb ook helemaal geen klachten, misschien dat mijn borsten iets gespanner zijn maar dat kan ik me ook verbeelden. Hierdoor lijkt het zo onwerkelijk! Ook ben ik helemaal niet moe, ik loop juist over van energie! Haha..
Ik heb gelezen dat vanaf 6 weken de kwaaltjes toenemen. En nou ja, de positieve zwangerschapstest en uitblijven van je ongesteldheid is natuurlijk ook al een groot bewijs!

Groetjes, Line

Zwangere meiden SEPTEMBER 2007.....

zwanger moedertje           2 Sept.....  3e kindje
Poettie55 (marianne)      4 Sept......1e kindje
nanking (christel)               5  Sept.......2e kindje
peet                                                    5 Sept......2e kindje
Jennifer                                            5 Sept......3e kindje
nous78                                             6 Sept......1e kindje
mickey                                             6 Sept.......1e kindje
Triplemom                                      6 Sept.......3e kindje     (2e zwangerschap!)
Janneke (jajo)                            6 Sept.......1e kindje
Nathalie                                              6 Sept.......2e kindje
Loli                                                            9 Sept.......?e kindje
Mamamirrie (mirjam)        10 sept.......1e kindje
Aadje 24                                          10 Sept.......1e kindje
Nelia                                                      11 Sept.......1e kindje
Manon                                                 14 Sept........3e kindje
MamaJudy                                      14 Sept........1e kindje.
Line                                                          14 Sept........1e kindje
Carmen                                                          Sept.......2e kindje

Zo hallo allemaal

Terug van weg geweest, zijn er toch wel wat veranderingen geweest.
Aller eerst spijt het me dat het bij Patricia en Jeni het niet zo heeft mogen zijn. Sterkte met deze moeilijke tijd. En hopelijk komt gauw weer een beetje zonnen schijn in jullie leven.. We denken aan jullie

Voor alle nieuwe mama's... VAN HARTE GEFELICITEERD..... met jullie aan komende spruitjes. Ik wens jullie en natuurlijk iedereen een geweldig, super, lekker, mooie zwangerschap toe....

Met mij gaat het wel aardig lekker op dit moment.... Ben in de ochtend wel misselijk, heb nog steeds ongelovelijk slaap gebrek. En mijn borsten lijken wel bloemkolen geworden.. En daar ben ik niet zo trots op aangezien ik voor  5 jaar geleden een borst verkleining heb gedaan. Maar ja het hoort er allenmaal bij ...

Ben druk bezig met mijn eetpatroon. Eet iedere dag minimaal 3 stuks fruit. ('s morgens -'s middags- 's avonds)  En probeer zo veel mogelijk zuivel binnen te krijgen. (aangezien ik geen melk lust)   Verder heb ik geen last van zure bommen  met slagroom tick... Maar vindt ik choclade onuitstaanbaar de laaste tijd...

Inmiddels weten opa en oma het ook. En de omgeving heeft al wel een vermoeden,,
Omdat ik graag een (veel) wijntje lust. En deze nu gewillig afsla..

En ben ik afgelopen maandag stiekem naar prenatal geweest.. Heb daar in de opruiming..... 3 broeken met ellastiek gekocht. Voor mochten me eigen broeken niet meer dicht kunnen. (en natuurlijk voor na de bevalling)

Alles met jullie verder goed... Hoe is het met de aanstaande vaders gestelt?? Die van mij maakt zich echt wel een beetje zorgen. En begint het alleen maar leuker te vinden..

Nou forum vriendinnen , het wordt tijd dat het september forum wordt geopend....

Tot forums dan maar....

xxx noussie

Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem. Ik heb een buurvrouw waar ik heel goed mee kan. We komen dagelijks bij elkaar over de vloer. Maar ze rookt de een na de ander weg. Wat moet ik nu??? Ik wil het liever nog even voor onszelf houden het is allemaal nog zo pril. Wie heb hier ook mee te maken of een goede raad voor mij?!?

Groetjes Nelia

Leuk, joh! Het lijstje wordt steeds langer... Spannend!!
Ben vergeten te vertellen dat het ons eerste kindje wordt...
(het is niet gelukt het lijstje te kopieren).

Tot gauw, groetjes

Hoi allemaal,
JAAAA!!! Ook ik mag me voegen bij jullie lijst, heb gisteren een dikke plus getest.
Zal me even voorstellen: ik ben daantje, 26 jr, 4,5 jr getrouwd met man van 27. In juni ben ik met de pil gestopt.
Heel onwerkelijk hoor. Behalve de test en het uitblijven van ongesteldheid heb ik helemaal geen tekens dat ik zwanger ben. Net als Line, heb nu  juist veel energie.
Volgens internet ben ik 18 september uitgeteld. Het zou ons eerste kindje worden. Vind het wel echt super spannend, en besef dat t nog heel anders kan lopen (sterkte voor die meiden!).
Nog even een vraagje, ik voel steeds een zeurende pijn in mijn onderrug (net als wanneer ik ongesteld ben) is dit normaal, of moet ik me toch zorgen maken?
xx daantje

Hallo allemaal, ook ik kan mij bij jullie voegen weet sinds afgelopen vrijdag dat ik   zwanger ben van mijn eerste kindje. Ben volgens de tellingen op 4 september uitgerekend dus nu 6 weken. Hartstikke spannend allemaal. Jullie ook allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. en voor de mensen die in een moeilijke tijd zitten nu heel veel sterkte.

Terug
Bovenaan