uitgerekend september 2007

Hoi Nelia,

Wat is nu de bedoeling? Rookt ze bij je thuis of in haar eigen huis? Je kan haar natuurlijk verbieden in jouw huis te roken, maar niet bij haarzelf. Mijn moeder rookt ook en bij mijn eerste zwangerschap probeerde ik de rook ook te vermijden en dat is me aardig gelukt. Er werd bij mij thuis niet gerookt, dus had ik in ieder geval een veilige uitvalsbasis.
Doe wat je hart je ingeeft.

Gr Carmen

Hoi Line!!
Ook hier beland dus, haha....
Ik loop ook over van de energiehoor!! Verder ook alleen gevoelige borsten en  heel af en toe iets misselijk.  Ik word af en toe dol van alle energie, lig al nachten lang wakker tot ongeveer 3 of 4 uur. Fijn als je daarna lekker mag werken :( Heb jij al met de verloskundige gebeld?? Ik heb 1 feb al een afspraak en 2 weken daarna de 1e echo, echt spannend allemaal! En ook al iemand van moeders voor moeders op bezoek gehad, dus mag vanaf aankomende week in de bussen plassen voor het goede doel.

Groetjes,

MamaJudy.

Ha meiden,

Nou, sinds gisteren mijn eerste zwangerschapskwaal: Pijnlijke borsten. Joehoe...ik ben zwanger!! Haha... ik vind het wel fijn om iets te voelen van mijn zwangerschap. Ik ben vandaag precies 5 weken zwanger. En ik vind het nog steeds heel bijzonder, op mijn nachtkastje en op het nachtkastje van mijn man liggen de positieve zwangerschapstesten zodat ik het meteen zie als ik s ochtends wakker wordt. Over slapen gesproken, ik slaap net als jij mamajudy lekker onrustig. Vannacht gedroomd dat ik een enorm groot kind had gebaard . Waar ik allemaal onbewust niet mee bezig ben.

Ik heb gisteren  een e-mail gestuurd naar de redactie van het forum of ze a.u.b. het septemberforum willen openen. Ze hebben nog niet geantwoord. Als jullie nu ook allemaal een e-mail sturen naar hen, dan luisteren ze vast wel .

Dinsdag heb ik een zwangerschapsdagboek gekocht waarin ik per week kan lezen wat er allemaal gebeurt met het kindje en met mijn eigen lichaam. Op de bladzijde ernaast is dan ruimte om wat eigen gedachten op te schrijven. Heel leuk, want ik wil echt genieten en alles bewust meemaken van deze zwangerschap! Hebben meer mensen zo'n boekje aangeschaft??

Volgens mij is mijn bijdrage lang genoeg geworden .

Tot gauw! Groetjes!!!

O ja, over de verloskundige. Ik heb op de site gekeken en daar staat dat ik tussen de 6-8 weken contact mag opnemen voor een 1e afspraak. En die 1e afspraak vindt plaats in de 10e week. Dus volgende week ga ik meteen bellen!
Dus mamajudy, jij mag 31 januari al. Dat is wel iets om naar uit te kijken..! Spannend lijkt me dat.

Groetjes, Line

Hoi allemaal,

Hier gaat alles lekker. De datum van de eerste echo staat en is 23 januari om 15.05 uur. Moet nu nog 1,5 week in spanning zitten.   Heeft iedereen al last van symptomen of valt het nog mee? Ik heb voor het eerst last van misslijkheid, heb ik de vorige keren niet gehad. Ook heb ik een vol gevoel in mijn buik, dit herken ik wel van de vorige keren. En mijn borsten zijn gevoelig en groter, Hier heb ik al ruim een week last van en daardoor wist ik eigenlijk al wel dat ik zwanger was. Toch gaf de test wat meer zekerheid. Mijn mannetje en ik zijn door het dolle heen en het kost me grote moeite om mijn mond te houden. We hebben besloten om tot de 12e week niets te vertellen. Ben benieuwd of dat nu lukt, we hebben het steeds meteen verteld. Nou dat was mijn verhaal voor vandaag.

Groetjes, Manon

P.S.Het word toch wel tijd dat het september forum open gaat.

Hoi iedereen

Ik mag me ook bij jullie voegen. Heb toen net getest en JA!!!!! een tweede streep. Hij is nog wel licht maar staat er wel. Had al wel een vermoeden, want heb donkerdere tepels s'morgens niet zo lekker en kan moeilijker naar de wc. Nu hopen op een duidelijkere test over een paar dagen. Weten jullie of de clearblue digitaal gevoeliger is dan de etos test? Dit was trouwens ronde 4 voor mijn eerste en ik ben 30

groetjes mo

quote: Line81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-01-2007 10:10:17'));

Ha meiden,

Nou, sinds gisteren mijn eerste zwangerschapskwaal: Pijnlijke borsten. Joehoe...ik ben zwanger!! Haha... ik vind het wel fijn om iets te voelen van mijn zwangerschap. Ik ben vandaag precies 5 weken zwanger. En ik vind het nog steeds heel bijzonder, op mijn nachtkastje en op het nachtkastje van mijn man liggen de positieve zwangerschapstesten zodat ik het meteen zie als ik s ochtends wakker wordt. Over slapen gesproken, ik slaap net als jij mamajudy lekker onrustig. Vannacht gedroomd dat ik een enorm groot kind had gebaard . Waar ik allemaal onbewust niet mee bezig ben.

Ik heb gisteren  een e-mail gestuurd naar de redactie van het forum of ze a.u.b. het septemberforum willen openen. Ze hebben nog niet geantwoord. Als jullie nu ook allemaal een e-mail sturen naar hen, dan luisteren ze vast wel .

Dinsdag heb ik een zwangerschapsdagboek gekocht waarin ik per week kan lezen wat er allemaal gebeurt met het kindje en met mijn eigen lichaam. Op de bladzijde ernaast is dan ruimte om wat eigen gedachten op te schrijven. Heel leuk, want ik wil echt genieten en alles bewust meemaken van deze zwangerschap! Hebben meer mensen zo'n boekje aangeschaft??

Volgens mij is mijn bijdrage lang genoeg geworden .

Tot gauw! Groetjes!!!

Hallo!!
Ik ben ook vandaag precies 5 weken!! En hoe toevallig....ik heb ook zo'n zwangerschapsdagboekje gekocht en al wat aantekeningen gemaakt. Lijkt me ook leuk voor later. En ik heb gisteren ook al de redactie gemaild over sept 2007 forum, maar ook nog geen antwoord gehad. Wordt toch wel tijd zou je denken!!

Groetjes allemaal.

Hallo allemaal,

Ook ik heb inmiddels de verloskundige gebeld en ik mag 8 Februari om 9 uur weer voor het eerst naar de verloskundige. Ze hebben me erbij verteld dat deze afspraak 50 minuten duurt ook omdat er meteen een echo gemaakt word. Ik ben benieuwd of het er twee worden (HIHI) Ik ben nu al aardig dik aan het worden en pas sommige broeken nu al niet meer (Snik snik) Wel heel snel. Verder heb ik enorm veel last van me toenemende hormonen. Ik ben de hele dag wel wat misselijk wat tegen de avond wat minder word. Melk drinken helpt mij trouwens heel goed tegen de misselijkheid. En verder huil ik echt om alles. Mijn man moet daar telkens heel hard om lachen en vind dat lief om te zien. En dan begin ik nog harder. Verder kan ik geen vlees meer bakken want dan gaat het meteen mis met me. Dit had ik in me andere twee zwangerschappen niet zo erg. Dus wie weet word het nu een meisje. Ik heb al twee jongens dus het zou wel leuk zijn. We gaan met 20 weken zwangerschap een pretecho laten maken en dan horen we wat het word. IS wel handig om te weten. Nou meiden ik laat snel weer wat van me horen.

Groetjes
(zwanger moedertje) Kristel

Terug
Bovenaan