uitgerekend september 2007

Hallo allemaal,

Ik ben ook nieuw op jullie site. En ik ben blij dat ik jullie heb gevonden. Ook wij weten nu een goede 7 dgn dat we een kindje verwachten op 5 september 2007. We zijn erg blij. Dit omdat we al onder behandeling stonden bij de gyn, en hebben verschillende clomid kuren gehad. En nu dus zwanger. Op al die internetsite ´s staat dat iedereen  maar misselijk is en vanalles mankeerd.  En dat als je niet misselijk bent je meer kans hebt op een mk. Dit maakt me erg onzeker.  Mijn borsten zijn  wel heel stevig maar doen niet echt zeer. Verder voel ik me prima en alle 3 de testen gaven toch echt aan dat ik zwanger ben. Gelukkig las ik dat er nog meer dames zijn die hier geen last van hebben en dat heeft mijn avond wel weer goed gemaakt.    

Veel liefs patricia

Wij zijn ook zwanger geraakt met Clomid Patricia, raar he, als je al zolang steeds niet zwanger werd, dat er nu ineens wel 2 strepen zichtbaar zijn.... Morgen ga ik naar de gyn. voor een test, ik denk dat, dat het nog een beetje echter maakt. Geniet ervan en leuk he, dat we allemaal rond de zelfde tijd zijn uitgerekend, als alles goed gaat zitten we dus de zomer lekker thuis........

lfs Mickey

Hoi hoi,

Ik pas hem ff aan... want wij hopen in sept ons 2e kindje te krijgen

nanking (christel)          5 sept.        2e kindje

jeni

zwanger moedertje        2 sept.        1e kindje??

tebby (debby)                        23 aug.                1e kindje

nakomertje                                19 aug.                3e kindje

ammale                                        6 juli

patricia jobse                        eind aug.                2e kindje

nous78                                        6 sept.                              1e kindje

peet                                                5 sept.                                2e kindje

mickey                                        6 sept.                                1e kindje

Hallo Mickey en Patricia,

Ik lees net dat jullie beiden via clomid zwanger zijn geraakt.
Wij ook, na 8 behandelingen!!!

Een van jullie (kan nu ff niet terug lezen wie het was) schreef dat ze niet misselijk was.
Meid, dat ben ik ook niet en was ik 3,5 jr geleden ook niet toen ik zwanger was van mijn zoontje. Probeer je daar niet al te druk om te maken. Bij iedereen is het anders!!!

Geniet van jullie zwangerschap en leuk om hier te kletsen!

groetjes,
mama peet

Hoi, hoi,

Ook ik ben uitgerekend in september, de 6e om precies te zijn. Helaas nog geen overduidelijke test, maar alleen een vage streep (tot 3 keer toe). Ben intussen al wel 8 dagen overtijd. Dit is mijn tweede zwamgerschap. Ik heb al een dochtertje die net 2 is geworden. Kan nog niet echt geloven dat ik zwanger ben. Het was in de 1e ronde raak en maar 2 keer geklust deze maand. Dat kan dus genoeg zijn.

Hoop dat jullie allemaal gaan genieten van jullie zwangerschap en veel succes.

Natje81

hoi allemaal,

wat leuk dat er hier zo snel wordt gereageerd. Ik ben blij mama Peet dat jij ook niet misselijk bent. zouden wij dan 1 van de vrouwen zijn die daar geen last van mogen hebben. Dit is voor ons het eerste kindje dus alles is zo spannend. Ja wij waren ook bezig met clomid, Ik denk dat wij 5 kuren hebben gehad. Ik had gisteren naar de gyn gebeld en kon 18 jan komen, maar ik vertrek aankomende vrijdag met mij pa en ooms en tantes op wintersport. We wilden het dit weekend vertellen maar ben daar plots niet meer zo zeker van..... De afspraak met de gyn is verzet naar 31 jan en ik vindt dit erg jammer. En wil eigenlijk de ouders pas inlichten als ik weet dat het eerste echo ok is. Hebben jullie tips.......?????

Genoeg gezeurd over mijzelf hoe gaat het allemaal met jullie!!???? Het is inderdaad erg leuk dat we elkaar via deze weg een hart onder de riem kunnen steken en veel van elkaar kunnen leren...

Ik  zie vanavond wel hoe jullie het allemaal maken... Fijne dag vandaag allemaal.

Liefs Patricia

Hier ben ik weer even ik zie dat veel meiden het hebben over vage strepen, koop de digitale zwangesrschapstest van clearblue   ---->>>>> daar staat dan gewoon
ZWANGER of niet zwanger......

Is echt duidelijk, je hebt er drie voor € 19,95.

veel suc6

liefs patricia

Hoi allemaal,

Ik had al een paar dagen een paar positieve testjes van kruidvat, maar de predictor en clearblue digitaal waren negatief. Vandaag een normale clearblue gebruikt en er kwam een vage plus. Maar plus is en blijft een plus dus ik kom jullie vergezellen.

Ik ben Carmen, 28 jaar en heb een zoontje van 3,5 jaar. Sinds augustus bezig  met een tweede. Bij mijn zoontje in 1 keer zwanger en nu bij ronde 5.

Gr Carmen

Terug
Bovenaan