Uitgerekend september 2017

@ gebruiker 514549
thnx! Het gaat gelukkig redelijk maar voor Hoelang weet niemand..
vervelend dat jij dit ook mee hebt moeten maken..
liefs Nikki 

Hoi. 
Ik ben nu 36.6 weken zwanger van onze tweede en er inmiddels ook wel klaar mee. 
De liggingsecho was prima. Ligt al een tijd helemaal ingedaald en heeft nog genoeg vruchtwater. 
Ik zelf vooral last van slecht slapen, maagzuur en een lage bloeddruk. Allemaal niet erg maar wel irritant. 
Ik hoop dan ook dat de kleine na volgende week geboren wordt. Mijn dochter kwam 6 dagen eerder dus dat zou nu ook wel mooi zijn. 
Succes met de laatste loodjes allemaal 
Groetjes 

Ellende hè dat slechte slapen! Ik heb afgelopen 2 nachten ondanks de hitte heel goed geslapen. Verbaasd maar heel blij mee!
wij hebben vanmiddag weer een groeiecho en een concreet gesprek over eventueel inleiden. Ik ben zo benieuwd. Vind het prima als het moet gebeuren maar stiekem zou ik het toch ook merg leuk vinden als ze nog mag blijven zitten en ik verrast wordt door een natuurlijke bevalling. Voelt toch als een cadeau dit en het is ergens leuk om ge weten dat je niet weet wanneer je bevalt. Klinkt misschien wat gek. 
Ben benieuwd!

It's September ladies!!
Ben zooo benieuwd naar wanneer iedereen bevalt!

hier is de namenstress weer gekomen. we hebben 2 namen die we beide mooi vinden, maar kunnen geen keuze maken. we kunnen de namen combineren, maar kunnen dan geen keuze maken voor de roepnaam.
Vreselijk dit... en dat met 38 weken op de teller haha.
Iets met hormonen?
Hoe voelt iedereen zich nu het echt dichtbij komt?!

Haha mael wat spannend nog dat je twijfelt! 
Wij hadden op een gegeven moment een naam en toen heb ik ook wel tegen mijn man gezegd dat als ik na 35 weken ineens zou gaan twijfelen hij dat niet mocht accepteren. Haha. Ben overigens niet gaan twijfelen. 
Wij worden woe avond opgenomen en als het goed is start do ochtend het infuus met weeenopwekker. Dus gaan dit weekend alles afronden. 

Hier alles rustig (38w5d). Van mij mag ze echt NU komen. Het is zwaar nu met een kleintje van 1,5. Ik ben echt zo benieuwd. Op de echo zijn haartjes te zien ?. Vluchtkoffer staat klaar. Ze is helemaal ingedaald en koppie zit vast. Naam zijn we al een tijdje uit en daar houden we het bij. 
Succes allemaal!

Hoi allemaal,
Ik trap af deze maand! Ik ben vannacht bevallen van ons dochtertje!
Het ging vooral erg vlot, om 7 uur gisteravond begonnen de weeën, om half 10 had ik 6 cm, snel naar het ziekenhuis, waar op de stoep de persweeën begonnen. Om 00.03 is ze geboren.
Ze is alleen wat klein, 2360 gr dus we moeten even blijven om te kijken of ze goed zichzelf kan warmhouden en of haar suiker goed op peil blijft.
Het ging zo snel, het moet allemaal nog ff bezinken, geloof ik.
Groetjes kim

Terug
Bovenaan