Uitgerekend September 2018

Hoi allemaal, 
Na een paar spannende weken en al 2 echo's verder mag ik me hier ook melden. (Ik krijg meerdere echo's en eerder ivm mijn verleden met miskramen)
Ik ben nu ruim 8 weken zwanger en  uitgerekend op 28 september. Alle kwaaltjes zijn behoorlijk aanwezig... 
Groetjes!

Gefeliciteerd, allen die in september zijn uitgerekend :)!!

Ik voel mijzelf een Voyeur, ik lees namelijk al even mee..
Maar ik ben uitgerekend 10 september.. En wordt enthousiast van alle verhalen.

Tot nu toe hebben mijn parner en ik 1 echo gehad bij de intake van de verloskundigepraktijk, hierbij wisten wij dat we 10weken en 1 dag zwanger waren. Hierna de tweede echo gepland in het ziekenhuis en hier mogen wij over 1 week naar toe (12wkn echo).  Ik ben benieuwd, vind het spannnend en merk dat ik al mijn verplichtingen en to-do-lijstjes alleen maar verleng en vooral niet te veel uitvoer.. 

Ik voel mijzelf goed.. beetje lui, maar verder prima! 
Graag lees ik jullie verhalen, voor nu een fijne avond en tot snel. 

Groetjes,

Oh Martine, heel veel sterkte. Wat moet dat vreselijk zijn.
ik ben bijna 11 weken zwanger, ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste echo gehad en het was al een heel mensje en was veel aan het bewegen , schoppen en zwaaien. Heel bijzonder. Ik ben 12 september uitgerekend. 
Gisterenavond heb ik wel heel de avond in het ziekenhuis gezeten met boven de 40
graden koorts. Ik ben als de dood dat dit gevaarlijk is voor de baby. Volgens m’n arts gaat het wel goedkomen, alleen ik heb dus helemaal geen zere borsten meer. Maarja ik wijt het maar aan de medicijnen. 
Iedereen in blijde verwachting; gefeliciteerd! 

Oh Martine, heel veel sterkte. Wat moet dat vreselijk zijn.
ik ben bijna 11 weken zwanger, ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste echo gehad en het was al een heel mensje en was veel aan het bewegen , schoppen en zwaaien. Heel bijzonder. Ik ben 12 september uitgerekend. 
Gisterenavond heb ik wel heel de avond in het ziekenhuis gezeten met boven de 40
graden koorts. Ik ben als de dood dat dit gevaarlijk is voor de baby. Volgens m’n arts gaat het wel goedkomen, alleen ik heb dus helemaal geen zere borsten meer. Maarja ik wijt het maar aan de medicijnen. 
Iedereen in blijde verwachting; gefeliciteerd! 

Alle zwangeren gefeliciteerd !! 
Ik ben inmiddels alweer 9 weken zwanger, kan niet wachten tot mijn 12weken echo. Doordat ik de intake en afspraak voor de echo apart had staan heb ik ook met de intake het hartje gezien en gehoord. Super fijn! 
Verder hebben wij besloten om ook de nipt te gaan doen, zijn er meer die dit gaan doen? 
Ook heb ik deze week de doppler binnen gekregen en jawel... we hebben na even zoeken en speuren het hartje gehoord! 
Verder ben ik wat vermoeid, als ik niet snel genoeg in de ochtend eet misselijk. Maar ik heb niks te klagen. 
Groetjes 

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Fijn hé, geen kwaaltjes naast een beetje vermoeid zijn.

Ik heb volgende week een afspraak bij de verloskundige om de NIPT test te bespreken.. Spannend.

Wij hebben de NIPT ook gedaan, twee weken geleden bloed voor laten prikken. Het prikken zelf was een drama, maar al snel weer vergeten. Nu aan het wachten op de uitslag. Krijg je die per mail of post of bij je volgende afspraak bij de verloskundige? 

Terug
Bovenaan