Uitgerekend September 2018

Vorige week met 8 weken de intake bij de verloskundige gehad en een echo. Daar hebben we ons welpje voor het eerst gezien met een mooi kloppend hartje, wat bijzonder is dat om zo te zien❤️ 
Donderdag zijn we naar de negenmaandenbeurs geweest en hebben al een kinderwagen uitgezocht? nog niet gekocht want we moeten het nog eens worden over de kleur.
Zoals het nu staat ben ik 27 of 28(volgens echo) september uitgerekend maar zelf denken we 29 september ivm laatste menstruatie. Onze bruiloft stond gepland op 29 augustus maar die hebben we naar voren geschoven.
Volgende week donderdag de termijnecho, we kunnen niet wachten om ons kleintje weer te zien❤️

Hi Mamma's van september! ;-)
Iedereen gefeliciteerd! Hoe gaat het iedereen? 
Ik ben inmiddels 14 weken en 2 dagen zwanger van ons tweede kindje.
We hebben de Nipt gedaan met een positieve uitslag en zonder neven bevindingen.
Buiten de vermoeidheid gaat het heel goed.
Ik ben uitgerekend op 3 september. Ik val net in september. ?Bij mij eerste ben ik bevallen met 41 + 5 dus ik denk stiekem dat ik wel weer wat langer ga lopen.

Hopelijk kunnen we elkaar helpen, steunen en lekker kletsen de komende maanden!

Groetjes Paulien

Hoi Paulien,

Wat fijn dat alle test uitslagen goed waren. Ik ga volgende week bloed laten prikken voor de nipt test. Dus nog even spannend!! 
Ik vroeg mij af wanneer jullie je werk op de hoogte hebben gebracht of nog gaan doen?

Groetjes

Goedenavond!
Allereerst iedereen die in september is uitgerekend; gefeliciteerd :)
Ikzelf ben nu 12+2 weken en ben eigenlijk vanaf week 6 al erg misselijk.. Hierdoor heb ik de afgelopen weken geen dag kunnen sporten en heb ik het gevoel dat ik mij de afgelopen weken helemaal vol heb lopen eten met ongezond eten.. 
Vanaf week 10 moest ik het knoopje van mijn broek al elke keer los doen en dat wordt alleen maar erger nu. Ik vraag mij af of meerdere hier last van hebben? Ik heb soms het gevoel dat ik nu gewoon aan het aankomen ben door het vele eten en niet sporten.. ik pas mijn broeken in principe nog wel gewoon alleen zit die knoop me gewoon niet lekker. 
Ik ben hier erg onzeker over, omdat ik vaak lees dat vrouwen pas later in hun zwangerschap een buikje krijgen. 
Hoe zit dit bij jullie?

Liefs xx

Afgelopen donderdag de termijnecho gehad. Wat een bijzonder mooie ervaring. De kleine was super druk aan het zwemmen. En keerde ons al de rug toe terwijl ze nog moesten meten wat de uitgerekende datum zou worden. 
Zo goed als ze konden hebben ze mijn uitgerekende datum nu op 26 September gezet. 1 dagje teruggezet dus.
@PatriciaD, ik zou me niet te druk maken over aankomen of niet. Ik had bij 5 weken al een positie broek aan afwisselend met mij  eigen broeken. (was de laatste tijd al wat aangekomen ?) 
Ze hebben mij nu bij 8 weken en 11 weken gewogen en het scheelt niks in gewicht. Te bedenken dat ik soms opeens bitterballen wil of overal hamburgerkaas op eet ? En ook ik sport nu niet. Over een paar weken wil ik wel weer iets gaan doen. 
Wat ik vooral belangrijk vind is dat ik eet. Heb in veel geen zin door de misselijkheid.  Dus ach. Als je een beetje oplet dat het niet de hele dag ongezond is komt het vast goed.

En straks ga ik lekker nieuwe positiekleding halen. 

Op naar 7 april voor de geslachtsbepaling ❤

Liefs

Hoe is het met jullie buik ?
Ik ben 11 weken zwanger en bijna nog geen buik  te bekennen.  Alleen als ik gegeten heb dan wel.  Maar sochtends is alles weer plat. 
Meer mensen die dit hebben ?

Hallo!
allereerst van harte gefeliciteerd allemaal! Ook ik mag mij bij jullie aansluiten. Ik ben nu 11+4 weken zwanger van ons 2e kindje. Hopen dat deze wat langer blijft zitten. Ik ben uitgerekend op 27 september.
Ik merk bij de 2e dat ik veel sneller een buik heb. Vooral ‘s avonds. Bij de eerste was er pas iets bij de 16 weken wat te zien.
veel sterkte dames!

Terug
Bovenaan