Uitgerekend September 2019

<p>Hoi allemaal, </p><p>Wie sluit zich aan? ❤️ </p><p>Ik heb afgelopen zaterdag positief getest. Zoals velen waarschijnlijk kennen heb ik een dag voor mijn NOD getest met middagurine. Ik kon me niet bedwingen. Maar de uitslag loog er niet om, al heel snel verscheen er een een donkere streep.  </p><p>We zijn in verwachting van ons eerste wondertje! Heel spannend allemaal, zeker gezien mijn miskraam een tijdje terug. We zijn hoopvol en positief. </p><p> </p><p>Liefs van mij</p>

Hi Roon, Gefeliciteerd!! Wat een fijn gevoel hè!Heb de 28e positief getest, ook te vroeg. Gelukkig gisteren een knal test. Heb in oktober een vroege miskraam gehad, dus ben ook best nerveus over of het allemaal wel goed gaat. Ik wacht daarom ook nog even met bellen naar VK.Hoe voel jij je? Heb jij al een eerste afspraak? Mag je ook eerder komen+vroege echo ivm je eerder miskraam? XMae

Hoi, Ik sluit me ook graag aan. Even in het kort mijn verhaal. Maart 2017 met de pil gestopt, jaar later naar de huisarts vanwege uitblijven zwangerschap. Via de voortplantingspoli PCOS geconstateerd en een trage schildklier. Bij mijn man was het zaad ook niet top. Mochten gelijk door voor IUI als de schildklier maar in orde zou zijn. In oktober toch ineens tegen alle verwachtingen in zwanger maar helaas bleek het gestopt te zijn met groeien bij 5 weken, kwamen we tijdens de eerste echo achter.9 januari staat de afspraak al om te starten met het IUI traject want mijn schildklier heeft vorige week groen licht gekregen. En wat denk je zaterdag een knalpositieve test. (Had mijn temperatuur bijgehouden dus gisteren was de dag dat die al 14 dagen hoog was)Nu natuurlijk super onzeker over elk pijntje, steekje dat ik voel. Vandaag het ziekenhuis maar eens bellen. Hopelijk is het ons deze keer allemaal wel gegund! Iedereen die aansluit gefeliciteerd ook met jullie zwangerschappen! Xx

[quote quote=10149203]Hoi, Ik sluit me ook graag aan.  [/quote]Als iemand trouwens weet hoe ik mijn gebruikersnaam kan aanpassen? 

Gefeliciteerd allemaal.Ik sluit me ook aan. Gisteren en vandaag getest en bij beide testen een heel licht streepje. NOD is vandaag.Test woensdag nog een keer, is ie dan duidelijker dan bel ik de verloskundige. Zo spannend allemaal.Iemand nog goede smoesjes voor het niet drinken vanavond? Ik ga waarschijnlijk mijn vriendin zo alvast inlichten. Kan ze me mooi helpen met het wegwerken van de wijntjes. Valt het voor de rest ook niet zo op.?Zo benieuwd hoe ze reageert. Niemand weet bij ons dat we er mee bezig waren..

Gefeliciteerd allemaal! Leuk om zo verhalen met elkaar uit te wisselen. Vooral ook fijn om te merken dat ik niet de enige ben die zo onzeker is en het spannend vind.Jeetje Mae wat lijken onze verhalen op elkaar. Ik heb eind september een vroege miskraam gehad. Vond het echt heel heftig om mee te maken. Ik word eind van de middag terug gebeld door de vk. Ben benieuwd wanneer ik langs mag komen. Weten jullie het al? Vanavond knallend het nieuwe jaar in zonder bubbels. Gewoon een lekker alcoholvrij wijntje kopen. Merkt niemand ?! Liefs

Oja en de vraag hoe ik me voel...Heel erg moe! Ik voel wat plopjes, krampjes in mijn onderbuik. Geen pijn of naar gevoel hoor. Verder nog nergens last van. En jullie? 

Terug
Bovenaan