Uitgerekend September 2019

Gefeliciteerd allemaal!Ik ben 6 september uitgerekend. Gisteren was mijn nod maar al een week daarvoor duidelijk positief getest. Dit wordt hopelijk ons eerste kindje, dit jaar al twee keer een vroege miskraam gehad en ik herken dus die onzekerheid heel erg. Vanochtend een afspraak gemaakt met de verloskundige, op 24 januari mag ik? Dan ben ik bijna 8 weken, eerder vond ze niet nodig omdat dat alleen maar meer onzekerheid kan brengen als er dan nog geen duidelijkheid is. Qua kwaaltjes ben ik ontzettend moe, misselijk en heb zo'n opgezette buik dat mn broeken nu al niet lekker meer zitten.Vanavond dus lekker in joggingbroek op de bank. Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling!

Hi Roon,Wat leuk zeg! Gefeliciteerd! Wij zitten in hetzelfde schuitje. Ruim een week geleden een positieve test na een miskraam (6 weken zwanger) in november, heel spannend allemaal! Waarschijnlijk ook in september uitgerekend. Volgende week woensdags de eerste afspraak bij de verloskundige. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap en hoop dat we in september een lief kleintje krijgen. ? Groetjes. Tip voor alcohol vrije wijn: Torres Natureo   

En de rest natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!! ? Geniet er allemaal van en ik wens jullie allemaal een gelukkig 2019!

Hallo allemaal!Op kerstochtend positief getest en ben 1 september uitgerekend.. 21 januari eerste afspraak bij verloskundige!Het is onze eerste dus alles is erg spannend en nieuw!Blij om te horen dat er nog meer mensen zijn met opgeblazen gevoel en strakkere broeken ;) ik maakte me al zorgen om de december kilos haha!!  

Hoi allemaal, ik mag 26 januari voor de eerste echo. Super spannend maar dat duurt nog een tijdje! Ik ben zoals het er nu naar uitziet 8 september uitgeteld. Zijn jullie ook zo moe? Ik ben niet vooruit te branden. Verder wat krampjes en steekjes in mijn onderbuik. De vk zegt dat dit normaal is.  Liefs 

Gefeliciteerd Clien en Git!Hier ook al een week ontzettend moe. Ik doe het hoogstnodige en lig verder op de bank, ik geef er maar aan toe zo lang het nog kan. Ik hoef gelukkig pas over een week weer te werken dus hopelijk gaat het dan iets beter.We lopen zo te zien bijna gelijk Roon, duurt nog lang dan hè tot de eerste afspraak pff.. Steekjes heb ik alleen met niezen en hoesten en soms met uitrekken, kunnen echt vervelend zeer doen maar mijn verloskundige zei hetzelfde, is helemaal normaal gelukkig.Groetjes

Hoi allemaal,Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik had 28 december een positieve test. Van de week even bellen om een afspraak te maken bij de verloskundige. Super spannend. Mijn man komt morgen thuis na 2 weken werken, dus kan het nog niet echt delen. Afspraak verloskundige wordt waarschijnlijk pas over 4 weken, omdat hij dan terug is van de volgende werkshift. Hopelijk kan ik het zo lang stilhouden! 

Terug
Bovenaan